نقد و بررسی مانیتور ۲۱٫۵ اینچ سامسونگ مدل LS22F350FHN-SF350

نقد و بررسی مانیتور ۲۱٫۵ اینچ سامسونگ مدل LS22F350FHN-SF350  – سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولید کننده هایی است که انواع مختلفی از وسایل دیجیتال را تولید و به بازار کرده است. به دلیل کیفیت محصولات ارائه شده، این شرکت برای بسیاری از مردم در سر تا سر دنیا شناخته شده است. مانیتور ها و صفحه نمایش ها از جمله محصول های تولید شده توسط این شرکت می باشند که دارای انواع مختلفی هم می باشند. تقریبا این شرکت برای هر سلیقه ای که در بازار وجود دارد و برای برآورد نیاز مشتریان هنگام خرید، اقدام به ساخت مانیتور های معمول برای استفاده کرده است.

اگر شما می خواهید تا از محصول های سامسونگ در زمینه ی مانیتورها و صفحه نمایش ها استفاده کنید، باید که ابتدا در مورد این محصولات در بازار جست و جو کرده و ویژگی های آن ها را پیدا کنید و پس آز آن به خرید مانیتور متناسب با نیاز خود اقدام کنید. به عنوان یکی از فراهم کنندگان این محصول ها در بازار سعی داریم تا در این جا به معرفی مانیتور سامسونگ مدل LS22F350FHN-SF350 سایز ۲۱٫۵ اینچ برای شما پرداخته و ویژگی های آن را برای شما بیان کنیم.

مانیتور ۲۱٫۵ اینچ سامسونگ مدل LS22F350FHN-SF350

همانطور که از نام این محصول پیدا است، مانیتور LS22F350FHN-SF350 از مانیتور های تولید شده توسط شرکت معروف سامسونگ است که دارای اندازه ای برابر با ۲۱٫۵ اینچ است. با توجه به این اندازه و شرکت سازنده ی آن، می توان به راحتی فهمید که این مانیتور دارای اندازه ای متوسط و دارای کیفیت بالایی است.

ابعاد مانیتور ۲۱٫۵ اینچ سامسونگ مدل LS22F350FHN-SF350 برابر با ۵۰۸ * ۲۰۶ * ۳۹۴ است و از نظر وزنی دارای وزنی نسبتا متناسب با اندازه ی خود بوده و برابر با ۲٫۸ کیلوگرم است. نوع پانل این محصول TN بوده و با داشتن نور زمینه ی دارای کیفیت بالا که با استفاده از LED ها ایجاد شده است، توان ایجاد تصاویر دارای کیفیت تمام و یا FULL HD را دارد. از سوی دیگر، مانیتور ۲۱٫۵ اینچ سامسونگ مدل LS22F350FHN-SF350 دارای رزولوشن نسبتا بالایی است ( ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیکسل) و مانند بسیاری از مانیتورهای موجود در بازار که توسط سازنده های مختلفی هم عرضه شده است، توان نمایش حدودا ۱۶٫۷ میلیون رنگ را دارد که برای مشاهده ی انوع تصاویر با هر نوع رنگی مناسب است.

شدت روشنایی مانیتور ۲۱٫۵ اینچ سامسونگ مدل LS22F350FHN-SF350 برابر با ۲۰۰ ماندلا بر هر متر مربع است و محدوده ی پاسخ دهی آن بین ۳ تا ۶ میلی ثانیه است. اگز بخواهیم بر حسب زمان پاسخ گویی و یا GTG بگوییم، باید بگوییم، GTG این محصول برابر با ۵ میلی ثانیه است.

مانیتور ۲۱٫۵ اینچ سامسونگ مدل LS22F350FHN-SF350 علاوه بر دارا بودن یک پورت VGA، دارای یک پورت HDMI هم می باشد که استفاده از آن ها بر حسب نیاز ممکن است. می توانید با توجه به داده های ارائه شده در بالا و توجه به منبع تغذیه و ولتاژ مورد نیاز برای این مانیتور نسبت به خرید آن اقدام کنید. لازم به ذکر است که برای فراهم نمودن امکان استفاده از این محصول در مکان های مختلف، می توان منابع ولتاژ مختلف ۱۱۰ ولتی و ۲۲۰ ولتی را برای این منظور استفاده کرد.

برای خرید مانیتور سامسونگ مدل LS22F350FHN-SF350 کلیک کنید.