نقد و بررسی مانیتور ۱۹٫۵ اینچ ایکس ویژن مدل XL2020AI

نقد و بررسی مانیتور ۱۹٫۵ اینچ ایکس ویژن مدل XL2020AI – اگر می خواهید برای خرید مانیتور اقدام کنید، شاید یکی از فاکتورهایی که برای شما مهم است اندازه ی آن است. صفحه نمایش ها دارای ابعاد مختلفی هستند که هر کدام از آن ها می توانند برای کاربردی، مناسب تر باشند. شما می توانید از اندازه ی های ۱۴ اینچی تا اندازه ای بزرگتر و حتی تا بیش از ۲۴ اینچی را در بازار برای خرید انتخاب کنید.

می توانید به لیست محصولات ما نگاهی بیندازید تا بهتر در این مورد آگاهی پیدا کرده و نوع بهتری از مانیتور کامپیوتر را، نه تنها فقط با توجه به اندازه بلکه با توجه به تمام ویژگی های کاربردی دیگر انتخاب کنید. مانیتور ۱۹٫۵ اینچ ایکس ویژن مدل XL2020AI یک مانیتور سایز متوسط است که برای بسیاری از کاربردها و مکان های مختلف مناسب است. شاید این اندزه یکی از اولین انتخاب های بسیاری از مشتری ها در بازار صفحه نمایش باشد.

مانیتور ۱۹٫۵ اینچ ایکس ویژن مدل XL2020AI

مانیتور ایکس ویژن مدل XL2020AI سایز ۱۹٫۵ اینچ یکی از این مانیتورها است که  قادر به نمایش بسیاری از فیلم های با کیفیت خوب را دارد. می توانید با نگاهی به ویژگی های مانیتور ایکس ویژن مدل XL2020AI سایز ۱۹٫۵ اینچ، بهتر در مورد انتخاب آن برای خرید از بین محصولات ارائه شده تصمیم بگیرید. همان طور که گفته شد، این مانیتور دارای سایز ۱۹٫۵ اینچ است که با توجه به اندازه ی آن دارای ابعادی برابر با ۴۶۵ * ۱۳۵ * ۳۶ میلی متر است.

XL2020AI دارای وزنی برابر با حدود ۲٫۸ کیلو گرم است و صفحه نمایش آن از پنل TN که در آن از فناوری دیودها نوری استفاده شده است پشتیبانی می کند و به دلیل استفاده از LEDها می توان رنگ های مختلفی را برای داشتن یک کیفیت بالا در تصویر های نشان داده شده به دست آورد. رزولوشن تصویر هایی که می توانید با استفاده از مانیتور ایکس ویژن مدل XL2020AI ببیینید برابر با ۱۶۰۰ * ۹۰۰ می باشد. نسبت تصاویر برابر با ۱۶ به ۹ است و با استفاده از فناوری استفاده شده در ساخت این صفحه نمایش تا بیش از ۱۶ میلیون رنگ را می توان با استفاده از آن دید.

مانیتور ۱۹٫۵ اینچ ایکس ویژن مدل XL2020AI

محدوده ی پاسخ گویی مانیتور ایکس ویژن مدل XL2020AI بین ۲ تا ۳ میلی ثانیه است که برای این مانیتور GTG برابر با ۲ میلی ثانیه را فراهم می کند. با توجه به ویژگی های این صفحه نمایش، استفاده از آن برای کاربرد های مختلف مانند کاربرد های عمومی و کاربردهای خانگی استفاده کرد. توان مصرفی مانیتور ایکس ویژن مدل XL2020AI سایز ۱۹٫۵ اینچ در محدوده ی نزدیک به ۲۴ واتی می باشد که با استفاده از یک منبع تغذیه ی ۱۲ ولتی که توان فراهم نمودن ۲ آمپر جریان را دارد برای مانیتور مهیا می شود.

به طور معمول این نوع مانیتورها دارای اسپیکر هستند که مانیتور ایکس ویژن مدل XL2020AI سایز ۱۹٫۵ اینچ هم از این قاعده مستثنی نیست و دارای یک بلندگو برای پخش صدا می باشد. با توجه به مطالب گفته شده در این بخش، و با توجه به نیاز خود برای مانیتور، می توانید به مقایسه ی صفحه نمایش های عرضه شده توسط ما پرداخته و مانیتوری را که دارای بهترین اندازه برای کاربرد مورد نظر شما است را انتخاب و برای خرید آن با ما تماس بگیرید.