نقد و بررسی مانیتور ۱۹ اینچ سامسونگ مدل LS19F355HN

نقد و بررسی مانیتور ۱۹ اینچ سامسونگ مدل LS19F355HN  – مانیتورها در دنیای امروز دارای اهمیتی مختص به هستند و این به دلیل جلوه های ویژه ای است که با استفاده از آن ها می توان مشاهده نمود. بسیاری از سیستم های کامپیوتری که ما در مکان های مختلف استفاده می کنیم، می توانند بدون استفاده از مانیتور، بی معنی به نظر برسند. زیرا که بسیاری از افراد از این سیستم ها برای سر گرمی خود استفاده می کنند و بدون وجود یک مانیتور نمی توان به تماشای یک فیلم ساده هم پرداخت.

برای همین است که افراد زیادی از آن ها برای این مقاصد استفاده می کنند، اگر چه کاربردهای آن ها بیش از این است. می توان دید که این افراد در بازار به دنبال بهترین مانیتور ها هستن که برای آن ها یک کیفیت تصویر بسیار بالا را فراهم آورد و با ورود یک مانیتور با کیفیت بالا تر اقدام به تعویض مانیتور قدیمی خود با آن می کنند.

در این جا ما قصد داریم تا شما را با یکی از مانیتور های ساخت سامسونگ که می توانید از آن برای تماشای فیلم های خود استفاده کنید خواهیم پرداخت و در حد توان خود به بیان مشخصه های این مانیتور که در بازار برای فروش وجود دارد خواهیم پرداخت. می توانید پس از مشاهده ی ویژگی هایی که مانیتور مورد نظر ما یعنی مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN دارد، با یک نگاه بهتر به انتخاب دستگاه مورد نظر خود ذر بازار بپردازید.

مانیتور ۱۹ اینچ سامسونگ مدل LS19F355HN

 مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN دارای سایز ۱۹ اینچ است و از ابعاد ۴۲۲ * ۳۵۵ * ۱۷۴ میلی متر برخوردار است. با توجه به ابعاد مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN می توان گفت که این مانیتور اندازه ای متناسب برای استفاده در بسیاری از کاربرد ها دارد. از سوی دیگر لازم به ذکر است که این دستگاه دارای وزنی معادل ۱٫۷ کیلوگرم است و رزولوشنی برابر با ۱۳۶۶ * ۷۶۸  برخوردار است که با توجه به فناوری به کار رفته در ساخت آن می تواند جزو بهترین مانیتورهای سازگار با بسیاری از سیستم های کامپیوتری در کاربرد های خانگی باشد.

مانیتور ۱۹ اینچ سامسونگ مدل LS19F355HN

مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ می باشد و می تواند تا ۱۶٫۷ میلیون رنگ را به نمایش در آورد. نور موجود در  LS19F355HN که می توان در پس زمینه ی آن مشاهده کرد با استفاده از فناوری های روشنایی بر پایه ی استفاده از LEDها می باشد و جزو یکی از فناوری های مدرن در زمینه ی روشنایی مانیتورها است. نوع پنل مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN از نوع پنل های معمول PN است.

مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN دارای زاویه ی دید ۱۶۰ تا ۱۷۰ درجه است که امکان دیدن تصاویر را با کیفیت بالا از زاویه های مختلف فراهم می کند. علاوه بر این، زمان پاسخ گویی مانیتور بین ۳ تا ۶ میلی ثانیه است که اگر بخواهیم بر اساس میزان GTG آن بگوییم برابر با ۵ میلی ثانیه است. شدت روشنایی این مانیتور هم برابر با ۲۰۰ کاندولا بر متر مربع می باشد و نوع سیگنال ویدئویی آن آنالوگ است. مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN دارای یک پورت VGA است و برای اتصال به سیستم مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید مانیتور سامسونگ مدل LS19F355HN کلیک کنید.