نقد و بررسی پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F | مجله اینترنتی بروزکالا

نقد و بررسی پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F – شاید شما نام سامسونگ را بسیار شنیده باشید. این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت هایی است که شما در تمام دنیا می توانید پیدا کنید که در زمینه ی محصولات مختلف که با استفاده از تراشه های الکترونیکی کار می کنند. سامسونگ گستره ی وسیعی از محصولات مختلف را برای افراد زیادی در هر جای دنیا تولید کرده است و توانایی انجام دادن بسیاری از کارها را با استفاده از فناوری های جدید در عرصه های علمی مختلف دارد.

اما شاید کم تر در مورد پرینتر ساخت سامسونگ شنیده باشید. البته این امر در صورتی درست است که شما آشنایی کافی با بازار محصولات تولید شده برای پرینت کاغذها آشنا نباشید. در هر صورت باید بدانید که سامسونگ در زمینه ی تولید محصولات مرتبط با چاپ و یا پرینت هم فعال است و محصولات مختلفی را به بازار عرضه کرده است که هر کدام یک قابلیت متفاوت دارند.

حجم کاری که هر محصول سامسونگ در زمینه ی چاپ و پرینت می تواند انجام دهد، بسته به نیاز می تواند متفاوت باشد. در این جا ما به معرفی پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F که یکی از محصولات مناسب تولید این شرکت برای استفاده در مقاصد مرتبط با چاپ و پرینت مطالب گوناگون می باشد، خواهیم پرداخت.

شما می توانید پس از آشنایی با پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F، نسبت به خرید آن در صورت هم خوانی این مشخصه ها با نیاز های خود در زمینه ی پرینت برگه های مختلف استفاده کنید. پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F، یک چاپ گر است که علاوه بر توانایی چاپ برگه های مختلف، می تواند برای اسکن کردن آن ها هم مورد استفاده قرار گیرد.

پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F توانایی آنجام چهار عملیات مختلف را دارد که چاپ و اسکن برگه ها و اسناد تنها دو تا از این قابلیت ها می باشند. این پرینتر می تواند نسبت به پرینت و فاکس داده ها و برگه ها علاوه بر کپی و اسکن آن ها اقدام کند که در جاهایی که به این قابلیت ها به طور هم زمان نیاز است، می تواند بیشترین کاربرد را داشته باشد.

ابعاد پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F، برابر با ۴۰۶ * ۳۵۹٫۶ * ۲۵۳ میلی متر است و دارای وزن ۷٫۴ گیلوگرم می باشد. در این پرینتر از یکی از بهترین فناوری ها در زمینه ی چاپ و پرینت کاغذها استفاده شده است که فناوری شناخته شده ی چاپ لیزری می باشد. انواع مختلفی کاغذ با استفاده از پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F، قابل چاپ هستند و علاوه بر این امکان پرینت آن ها در اندازه های مختلف وجود دارد.

می توان تا ۱۵۰ برگ را در سینی پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F برای چاپ قرار داد. البته این میزان برگه به ضخامت برگه ها هم مربوط می باشد و ممکن است که در صورتی که برگه ها دارای ضخامت بالاتری باشند، تعداد کمتری برگه را بتوان د سینی این پرینتر جا داد.

پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F دارای توانایی تغذیه ی خودکار می باشد. اگر بخواهید از اسکنر آن استفاده کنید، باید بدانید که سرعت اسکن این محصول برابر با ۱۷ برگ در هر دقیقه می باشد. این اسکنر دارای رزولوشن اسکن نوری برابر با ۶۰۰ * ۶۰۰ dpi است و می تواند به خوبی به اسکن کردن برگه های مختلف با کیفیت بالا برای استفاده توسط شما بپردازد.

برای خرید پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2070F کلیک کنید.