نقد و بررسی اس اس دی گرین وسترن دیجیتال WD Green M.2 2280 SSD

وسترن دیجیتال یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده دستگاه های ذخیره سازی است که هاردهای SSD با کیفیتی را را ارائه می دهد. اس اس دی گرین وسترن دیجیتال WD Green M.2 2280 SSD یکی از گزینه های ذخیره سازی است که برای مونتاژ سیستم های دسکتاپ در نظر گرفته شده است. اس اس دی گرین وسترن دیجیتال WD Green M.2 2280 SSD یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال بهترین گزینه مقرون به صرفه برای کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ هستند. عملکرد سریع، قابلیت اطمینان و قیمت از مهمترین قابلیت های این دستگاه ذخیره سازی به شمار می رود.

  • ارتقاء ساده
  • سازگار با اکثر سیستم های دسکتاپ و لپ تاپ ها
  • نرم افزار Acroins
  • ۳ سال گارانتی محدود
  • سرعت انتقال ۵۴۵ مگابایت در ثاینه
  • ظرفیت های قابل دسترس ۱۲۰ گیگابایت، ۲۴۰ گیگابایت، ۴۸۰ گیگابایت و ۱ ترابایت

توجه داشته باشید که هنگام خرید هارد اس اس دی M.2 باید مطمئن شوید که فرم فکتور با مادربرد شما سازگاری دارد.

WD Green M.2 2280 SSD

با باز کردن جعبه هارد M.2 SSD شما می توانید به خود هارد و دفترچه راهنما دسترسی پیدا کنید.

اکثر ما می دانیم که ظرفیت ۲۴۰ گیگابایتی WD Green M.2 S در چهار ماهه سوم سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شد. طراحی، کیفیت و ساختار WD M.2 در مقایسه با S.2 که به تازگی منتشر شده است هنوز هم محکم و مقاوم می باشد. حتی اکر فاقد هیت سینک یا RGB باشد، در مقایسه با سایر هاردهای ارزان قیمت M.2 SSD عملکرد بسیار خوبی دارد.

نصب این هارد بسیار ساده است و حتی با تماشای فیلم های یوتیوب می توانید مراحل نصب کامل را طی کنید. اما ممکن است بعد از نصب SSD با مشکلاتی رووبرو شوید به طور مثال کامپیوتر شما اس اس دی را تشخیص نمی دهد، بنابراین ممکن است مجبور شوید کمی تحقیقات انجام دهید. ممکن است مجبور شوید تمام حافظه وصل شده را بردارید و M.2 SSD را نصب کنید تا بایوس قادر به شناسایی M.2 SSD شود.

در ادامه شما می توانید مقایسه M.2 SSD را با یک هارد اس اس دی ساتای معمولی و هارددیسک ۱ ترابایتی مقایسه شده است. به طور کلی WD Green M.2 SSD یک انتخاب کاملا مناسب برای مونتاژکاران کامپیوتری است که قصد پایین آوردن هزینه را دارند. از لحاظ عملکرد و کیفیت، اجرای سیستم عامل و بازی ها به طور مناسبی انجام می شود اما برای کپی کردن فایل های حجیم مانند بازی های یا فایل های فشرده بیش از ۳۰ گیگابایت WD Green M.2 SSD در مقایسه با سایر اس اس دی ها ره طور متوسط عمل می کند و اگر از این هارد برای ذخیره سیستم عامل استفاده می کنید زمان بوت شدن به حدود ۱۳ ثانیه می رسد.

نتیجه گیری

اس اس دی گرین وسترن دیجیتال WD Green M.2 2280 SSD برای افرادی مناسب است که می خواهند از دست تاخیر هاردهای مکانیکی خلاص شوند. به خاطر عدم استفاده هیتسینک، قیمت این دستگاه کاهش پیدا کرده است. برای اجرای وظایف مختلف در کوتاه ترین زمان، مقاومت بالا در برابر لرزش و ضریه، مصرف انرژی کم، قابل حمل بودن از قابلیت های دیگر این دیوایس می باشد.

د.