نقد و بررسی پردازنده ۴ هسته ای اینتل مدل Intel Core 2 Quad Q6600

Intel Core 2 Quad Q6600 یکی از پردازنده های ۴ هسته ای اینتل است که به شما کمک می کند تا وظایف خود را به حالت مالتی تسکینگ انجام دهید و برای انجام برنامه هایی که به نخ زیادی دارند بیشترین کاربرد را دارد. اینکه آیا شما در حال ایجاد فایل چند رسانه ای هستید، یا می خواهید دشمنان خود را در بازی نابود کنید یا برنامه های پردازنده محور را به صورت یکباره ایجاد کنید فرقی ندارد، پردازش چهار هسته ای جدید باعث می شود روش انجام همه کارها تغییر کنید. دنیای جدیدی را با پردازنده ۴ هسته ای Intel Core 2 Quad Q6600 تجربه کنید و قدرت چند نخی را تجربه کنید.

پردازنده Intel Core 2 Quad Q6600

پردازنده Intel Core 2 Quad Q6600 با اجرای برنامه های غنی سر و کار دارد. برنامه های چند رسانه از جمله ایجاد محتوای دیجیتالی روز به روز در حال تحول هستند و به پردازنده ای نیاز دارند که کاربران بتوانند سریعتر کارها را انجام دهد. بازی ها می توانند به تجسم واقع گرایانه ای دست پیدا کنند چونکه در هر چهار هسته اجراها به طور کامل توزیع می شود و اجراهای موازی را پیش رو دارید. از قابیلت های مهم این پردازنده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Intel Core 2 Quad Q6600 پردازنده ای با ۴ هسته

Intel Core 2 Quad Q6600 دارای چهار هسته پردازشی است و دو برابر عملکرد را برای برنامه ها ارائه می دهد  و تجربه کاری را در یک قلمرو کاملا جدید از قدرت ارائه می دهد. پردازنده قدرتمند Intel Core 2 Quad Q6600 عملکرد جدی را برای بازی های پرتقاضای امروز و فردا فراهم می آورد.

پشتیبانی از فناوری مجازی سازی اینتل (Intel VT)

با Intel TV، یک تابع سخت افزاری است که به عنوان پلت فرم مجازی سازی عمل می کند. برای کسب و کارها Intel TV قابلیت مدیریت بهتر، زمان خرابی محدود را با جدا کردن فعالیت های محاسباتی در پارتیشن های جداگانه ارائه می دهد، در کاربردهای خانگی Intel TV امکان ایجاد محیط های کاربری نحصر به فرد را فراهم می آورد.

فناوری پیشرفته SpeedStep Intel (EIST)

SpeedStep Intel (EIST) یبه سیستم اجازه می دهد ولتاژ پردازنده و فرکانس هسته به طور دینامیکی تنظیم شوند تا متوسط مصرف برق و گرمای تولیدی کاهش پیدا کند. همراه با قابلیت های موجود برای صرفه جویی در مصرف انرژی، EIST ممکن است تعادل بسیار خوبی بین هنگام نیاز و عدم نیاز به برق را ایجاد کند.

مقیاس پذیری و کارایی با  Intel EM64T

فناوری Intel Extended Memory 64 به سیستم اجازه می دهد که بیش از ۴ گیگابایت حافظه مجازی و فیزیکی را ایجاد کنید. Intel Extended Memory 64 همچنین از محاسبات ۶۴ بیتی پشتیبانی می کند تا توان اجرای برنامه های بعدی شما را فراهم آورد.

Execute Disable Bit (EDB)

قابلیت Execute Disable Bit (EDB) اینتل می تواند از کلاس های ختصی از حملات مخرب سریز بافر هنگام ترکیب با یک سیستم عامل پشتیبانی شده جلوگیری کند.  به پردازنده اجازه می دهد تا مناطقی را در حافظه طبقه بندی کند تا کد برنامه بتواند اجرا شود. هنگامی که یک کرم مخرب سعی در وارد کردن کد در بافر دارد، پردازنده اجرای کد را غیر فعال می کند تا از آسیب دیدن و انتشار کرم جلوگیری شود.

برای خرید پردازنده ۴ هسته ای اینتل مدل Intel Core 2 Quad Q6600 کلیک کنید.