نقد و بررسی پردازنده مرکزی اینتل پنتیوم Intel Pentium G645

پردازنده که به عنوان CPU هم شناخته می شود یکی از مهمترین قطعاتی است که در هر سیستمی یافت می شود. در کنار کارت گرافیک ، پردازنده ها به اجرای بازی های کامپیوتری کمک می کنند. سی پی یو اینتل پنتیوم G645 یکی از محصولات شرکت Intel است که از ۲ هسته، ۲ نخ و سرعت کلاک ۲٫۹ گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

بنچمارک PCGameBenchmark پردازنده ها را با اجرای ۱۰۰۰ بازی کامپیوتری مورد آزمایش قرار دهید و به آنها امتیازاتی می دهد. پردازنده پنتیوم G645 می تواند ۴۰۸ مورد از این ۱۰۰۰ بازی برتر را اجرا کند بنابراین می تواند امتیاز ۴۰ درصد را بدست آورد. از بازی هایی که این پردازنده می تواند اجرا کند می توان به League of Legends  و Overwatch اشاره کرد. در لیست کاملی از بازی هایی که این پردازنده می تواند اجرا کند شانس مقایسه با سایر پردازنده های Intel و AMD را دارد. با بررسی عملکرد پردازنده های اینتل و AMD می توانید به مقایسه قیمت ها هم بپردازید، دیگری نیازی به منتظر ماندن برای آفرهای ویژه نیست شما می توانید سی پی یو اینتل پنتیوم G645 را با کمترین قیمت خریداری کنید.

مشخصات پردازنده Intel Pentium G645

  • وزن ۳۷۱٫۳۹  گرم
  • ابعاد ۲۴٫۱۳x13.97×14.73 سانتیمتر
  • تعداد هسته ۲ عدد
  • تعداد نخ ۲ عدد
  • سرعت کلاک / فرکانس ۲٫۹ گیگاهرتز
  • اسمارت کش اینتل ۳ مگابایت
  • حداکثر پهنای باند حافظه ۱۷ گیگابایت در ثانیه
  • سوکت LGA1155
  • دارای پردازنده گرافیکی Intel HD
  • پشتیبانی از حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR3 دو کاناله

تمام آنچه که باید در مورد پردازنده Intel Pentium G645 بدانید

این پردازنده در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۳ به بازار معرفی شد و یک سی پی یو دسکتاپ با عملکرد مناسب می باشد. این پردازنده نسخه بهبود داده شده پردازنده G600 است که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار شد. پردازنده پنتیوم G645 اینتل از خانواده سندی بریج است که دو هسته پردازشی فیزیکی را ارائه می دهد، استفاده از این دو هسته امکان پردازش موازی کارها را فراهم می آورد و نتیجه شما عملکرد بهتر و زمان پاسخگویی مناسبی را هنگام اجرای برنامه ها بدست خواهید آورد.  با پشتیبانی از سیستم عامل های ۶۴ بیتی و گرافیک و کنترلرهای حافظه ادغام شده شما می توانید به راحتی به پردازش کارهای روزمره خود بپردازید.

تراشه گرافیکی HD این پردازنده تصاویر با کیفیت و با وضوح مناسب و رنگ واقعی را به نمایش می گذارد. این پردازنده بر اساس لیتوگرافی ۳۲ نانومتری ساخته شده است و از سوکت LGA1155 پشتیبانی می کند، این لیتوگرافی باعث کاهش فاصله بین ترانزیستورها شده و در نتیجه مصرف انرژی را کاهش می دهد.

اینتل با استفاده از فناوری EIST به پردازنده این امکان را می دهد که به طور خودکار ولتاژ و فرکانس هسته را براساس بار پردازشی تنظیم کند که باعث کاهش گرمای تولید شده و انرژی مصرفی و همچنین نویز می شود. همه این موارد در نهایت باعث کاهش خرابی قطعات و افزایش طول عمر سیستم می شود.

برای تخصیص داینامیک حافظه کش سطح سوم بین تمام هسته ها اینتل از فناوری Intel Smart Cache استفاده می کند و شما را از بارگذاری مجدد داده های موجود در حافظه رها می کند و منجر به دسترسی سریعتر به اطلاعات می شود.

برای خرید سی پی یو اینتل پنتیوم G645 کلیک کنید.