نقد و بررسی پرینتر جوهرافشان اپسون مدل Epson L805

با نقد و بررسی پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805  با ما همراه باشید. همه ما به دنبال جنسی ارزان با کیفیت و عملکرد بالا هستیم و کسانی که به دنبال خرید یک پرینتر هستند از این قائده مستثنی نیستند. اگر بخواهیم به بازار پرینترهای ارزان قیمت که با مشخصات بسیار عالی روانه بازار شده هستند را نگاه کنیم می توانیم شرکت اپسون را که با ساخت پرینترهایی کاربردی و قیمت پایین توانسته نیاز مشتریانش را رفع کند را ببینیم.

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805

یکی از محصولات این شرکت که به عنوان چاپگر ارزان لقب گرفته است پرینتر L805 می باشد که از نوع جوهرافشان است و به تانکر جوهر مجهز شده است. این دستگاه به صورت کاملا اختصاصی برای چاپ کردن عکس های با کیفیت طراحی شده که شرکت اپسون نیز  برای صرفه جویی کردن در هزینه های چاپ مشتریان خود این محصول را به تانکر جوهر و اتصال بی سیم مجهز کرده است.

این دستگاه به دلیل این که از سیستم چاپ اختصاصی عکس ها بهره برده است می تواند به راحتی عکس های با کیفیتی را بر روی کاغذهای مختلف برای شما به چاپ برساند و علاوه بر این که می تواند بر روی کاغذ نیز عکس ها را به چاپ برساند می تواند آن ها را بر روی DVD و CD نیز چاپ کند.

دستگاه پرینتر L805 متاسفانه از سایز بسیار بزرگی بهره گرفته است و باید برای آن فضای زیادی را در نظربگیرید. عرض آن حدودا بیشتر از نیم متر است و به ۵۴ سانتی متر می رسد و به شما قطعا توصیه می کنیم که آن را بر روی میز کامپیوتر خود قرار ندهید زیرا دیگر نمی توانید وسایل دیگری را به خوبی بر روی میز خود قرار دهید. البته اگر میز دیگری را در کنار میز اصلی خود دارید پیشنهاد می شود آن را بر روی آن قرار دهید. البته در کنار سایز بزرگی که دارد وزن آن به نسبت پرینترهای چند کاره سبک تر است و تنها ۶ کیلوگرم وزن دارد.

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805

تانکر جوهرافشان پرینتر L805 نیز در سمت چپ آن قرار گرفته است که می توانید با جدا کردن آن از بدنه جوهر آن را دوباره پر کنید. رنگ دستگاه نیز کاملا مشکی می باشد که می توانیم کمی پوشش براق را نیز بر روی آن ببینیم.

یکی از ویژگی های بسیار جذابی که این پرینتر برای کاربرانش در اختیار گذاشته است قابلیت اتصال بی سیم آن به تلفن های هوشمند و لپ تاپ است. البته حتما توجه داشته باشید که این پرینتر از مودم داخلی استفاده نمی کند و برای آن که به این دستگاه متصل شوید باید از یک مودم واسطه استفاده کنید. به طور مثال باید پرینتر را به مودم و دستگاه هوشمند خود را نیز به یک مودم وصل کنید تا از این طریق بتوانید با پرینتر ارتباط بگیرید، البته گفتنی است که ویژگی WIFI Direct بر روی این پرینتر وجود ندارد.

یکی از ویژگی های جذاب پرینترهای اپسون که در واقع ستون فقرات آن ها نیز به حساب می آید فناوری Micro Piezo به حساب می آید که یکی از فناوری های اصلی این شرکت است.

هد پرینت های Micro Piezo می تواند قطره های جوهر را با استفاده از فشار مکانیکی که به آن ها وارد می کند از نازل خارج کند. هد پرینت‌های Micro Piezoقطره‌های جوهر را با استفاده از فشار مکانیکی از نازل خارج می‌کنند. عناصرpiezoelectric  در پرینت هد، درنتیجه‌ی اعمال ولتاژ، منقبض شده و فشار مکانیکی ایجاد می‌کنند. پرینتر L805 به دلیل این که از فناوری Micro Piezo استفاده می کند از کیفیت چاپ خوب و ثابتی بهره برده اند که در حالت سریع می توانند یک عکس ۱۵*۱۰ را در مدت زمان ۱۲ ثانیه به چاپ برسانند.

برای خرید پرینتر جوهرافشان اپسون مدل L805 کلیک کنید.