بررسی پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی LaserJet Pro MFP M177fw

نقد و بررسی پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی LaserJet Pro MFP M177fw  : خیلی خوشحال می‌شویم اگر بدانیم که می‌توانیم یک پرینتر چندکاره کوچک از شرکت HP را در محل کار خود داشته باشیم؛ زیرا اکثرا پرینترهای چندکاره ابعاد بزرگی دارند ولی کمپانی HP با تولید محصول LaserJet Pro MFP M177fw توانست یک پرینتر چندکاره کوچک را برای محیط‌های اداری که بزرگ نیستند و یا حتی خانه به مشتریان خود ارائه کند.

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی LaserJet Pro MFP M177fw

در ضمن با خرید M177fw نیازی نیست هزینه زیادی را برای یک پرینتر چندکاره متحمل شوید و می‌توانید با قیمتی مقرون به صرفه دارای یک پرینتر چندکاره کوچک شوید؛ این محصول دارای ویژگی‌های جذابی مانند پشتیبانی کردن از فکس و Wireless Direct است که همین دو ویژگی می‌تواند یک مزیت رقابتی خوب برای این پرینتر نسبت به رقیبان خود به وجود بیاورد. شما با قابلیت Wireless Direct می‌توانید به آسانی توسط گوشی، تبلت و … به پرینتر متصل شده و اسناد خود را چاپ کنید.

یکی از ضعف‌هایی که می‌تواند برای برخی از کاربرانی که دنبال سرعت بالا هستند داشته باشد این است که پرینتر M177fw از چاپ دو رو پشتیبانی نمی‌کند و در صورتی که نیاز به این عمل پیدا کنید مجبور هستید به صورت دستی این کار را انجام دهید. سینی کاغذها نیز از ظرفیت محدودی کاغذ پشتیبانی می‌کند و شما نمی‌توانید به خوبی هر چند عدد کاغذی که خواستید را درون آن قرار دهید و در صورتی که به صورت اشتراکی از این پرینتر استفاده کنید ممکن است پر کردن کاغذهای آن یک کار خسته کننده شود.

درست است که پرینتر LaserJet Pro MFP M177fw دارای این دو ضعف می‌باشد ولی کمپانی HP این ضعف ها را با یک ویژگی جذاب پوشانده است، آن هم این است که این دستگاه قادر است بدون رایانه به صورت مستقل عملیات‌های پرینت، اسکن و فکس را انجام دهد، همچنین M177fw دارای سیستم تغذیه خودکار می‌باشد که می‌تواند تمام اسکن و پرینت‌های شما را به صورت دسته جمعی انجام دهد.

پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی LaserJet Pro MFP M177fw

همانطور که گفتیم این محصول قادر است توسط Wireless Direct توسط گوشی‌های هوشمند عملیات پرینت را انجام دهد ولی نکته قابل توجه اینجا است که به غیر از امکان Wireless Direct این پرینتر می‌تواند توسط اتصال با سیم یا بی سیم به شبکه خانگی، اداری و یا حتی اینترنت متصل شده و توسط نرم افزاری به اسم HP Web Apps از هرجایی که خواستید عملیات‌های مختلفی را انجام دهید یا حتی به سرویس‌های ابری هم متصل شوید.

به گفته شرکت HP سرعت چاپ کردن در دستگاه M177fw برای صفحات سیاه و سفید ۱۷ صفحه در دقیقه و برای صفحات رنگی ۴ صفحه است که این اعداد برای چاپ صفحاتی می‌باشد که داخل آن‌ها از متن استفاده می‌شود و در صورتی که بخواهید از عکس و اشکال مختلف پرینت بگیرید هم مصرف کارتریج بالاتر می‌رود و هم سرعت چاپ پایین‌تر می‌آید ولی به صورت کلی اگر M177fw با پرینترهای جوهر افشان مقایسه کنیم می‌بینیم که با سرعت بیشتری همراه هستیم.

این دستگاه از نظر کیفیت چاپ کمی از حد استاندارد کمتر است ولی در صورتی که قبلا از پرینترهای حرفه‌ای که کیفیت بالایی را دارند استفاده نکرده باشید، اصلا متوجه کیفیت کم چاپ در M177fw نمی‌شوید پس به صورت کلی به شما پیشنهاد می‌شوید از این دستگاه فقط در مصارف خانگی و اداری کوچک استفاده کنید، در صورتی که می‌خواهید در از یک پرینتر خوب برای چاپ اسناد مهم و یا چاپ کتاب‌های یک انتشاراتی استفاده کنید فکر نمی‌کنیم این پرینتر بتواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند.

برای خرید پرینتر چندکاره لیزری رنگی اچ پی LaserJet Pro MFP M177fw کلیک کنید.