بررسی مانیتور با ابعاد ۱۹ اینچ ایسوس مدل Asus VS197DE

مانیتور ایسوس مدل VS197DE یک مانیتور ۱۹ اینچی است که برای کار با برنامه های خانگی مانند پردازش اسناد، مرور و حتی بازی های سبک طراحی شده است. اندازه این مانیتور در عین جمع و جور بودنش، آنقدرها کوچک نیست و رضایت بخش استو قیمت مناسبی هم دارد. بنابراین اگر قصد خرید مانیتور ثانویه دارید یا به هر دلیلی مانیتور کوچک و جمع و جور به کارتان می‌آید، گزینه پرفروشی و جواب پس داده‌ای مثل مانیتورAsus VS197DE را حتما بررسی کنید. در این مقاله از مجله اینترنتی بروزکالا ما در بررسی این کالا همراه شما خواهیم بود.

 

مشخصات مانیتور Asus VS197DE

  • اندازه صفحه نمایش: ۱۹ اینچ
  • وضوح تصویر: ۱۳۶۶ x 768 720p
  • نسبت تصویر: ۱۶:۹
  • فناوری پنل: TN
  • رفرش ریت: ۶۰ هرتز
  • زمان پاسخگویی: ۵ میلی ثانیه
  • نسبت کنتراست: ۱۰۰۰:۱
  • روشنایی ۲۰۰ نیت
  • فاقد اسپیکر داخلی
  • سازگاری VESA
  • اتصال D-Sub، ۳٫۵ میلیمتری

 

طراحی و قابلیت های مانیتور ۱۹ اینچ Asus VS197DE

مانیتور Asus VS197DE دقیقا مانند مانیتور بزرگتر VS228DE از ظاهری تمیز برخوردار است، حاشیه ها از هر طرف حداقل ۱ اینچ ضخامت دارند و به دلیل کوچکتر بودن اندازه صفحه نمایش زاویه دید حتی بیشتر به نظر می رسد. قسمت براق جلوی مانیتور ظاهر بسیار خوبی دارد اما به راحتی گرد و غبار را جذب می کند و مستعد خراش خوردگی است، بنابراین تمیز کردن آن با یک پارچه نرم توصیه می شود. بقیه کابینت دارای رنگ مشکی مات است و احساس لمس فوق العاده و باکیفیتی را القا می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین مانیتور ایسوس برای گیمینگ

اندازه جمع و جور مانیتور Asus VS197DE یکی از دلایل است که هر کاربری که با محدودیت فضا مواجه است را له خود جذب می کند. طرح I/O فقط شامی یک پورت D-Sub است (یک اتصال دهنده که اکنون می توانید در رایانه های شخصی یا مادربردهای سطح پایه و کارت گرافیک ها پیدا کنید). این مانیتور تنها ۲٫۶ کیلوگرم وزن دارد بنابراین حمل و نقل آن و یا قرار دادن آن روی میز ساده است.

 

نمایش و عملکرد Asus VS197DE

مانیتور Asus VS197DE دارای یک صفحه نمایش ۱۹ اینچی TN است که وضوح ۷۶۸ x1366 پیکسل، رفرش ریت مانیتور ۶۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۵ میلی ثانیه را ارائه می دهد که برای بازی های سبک ایده ال است. این مانیتور به بالاترین میزان روشنایی خود تنظیم شده است که باعث می شود صفجه نمایش تصاویر واضحی را از خود نشان دهد. حالت sRGB شامل اشباع راحت رنگ ها و تضاد مناسب است. اما بهترین مورد در مورد این مدل یکنواختی صفحه نمایش است که کیفیت عالی را فراهم می آورد. ما متوجه تغییر رنگ یا کاهش نور پس زمینه در پنل نشدیم و همین امر باعث شده است که پردازش اسناد و کارهایی مانند تماشای وب و مرور وب به صورت ایده آلی انجام شود. به راحتی می توان گفت که خرید مانیتور Asus VS197DE معمولا رضایت کاربران را در پی خود دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی تفاوت مانیتور با تلویزیون قبل خرید

نتیجه گیری

در اکثر موارد Asus VS197DE از کیفیت تصویر مناسبی برخوردار است چونکه یک پنل تمیز و واضح را دارد. Asus VS197DE یک مانیتور سطح پایه است که می تواند برای انجام کارهای روزمره شما یا به عنوان صفحه نمایش دوم نیازهای شما را برآورده کند. مشخصات این مانیتور در مقایسه با بهترین مانیتورهای سال ۲۰۱۹ منسوخ شده است اما با قیمت مناسبی که دارد می تواند نقش مانیتور قوی و با کیفیتی را ایفا کند. یک جایگزین بهتر برای این مانیتور می تواند HP Pavilion 22CWA باشد که دارای صفحه ای عالی با رنگ های طبیعی، طراحی مدرن و البته کمی قیمت بالاتر است.