نقد و بررسی اسپیکر قابل حمل و بلوتوثی هارمن کاردن مدل Go Play

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Go Play به دوران طلایی داک iPod باز می گردد. این اسپیکر بلوتوثی مانند Naim Mu-so بسیار کوچک یا بسیار گران قیمت نیست. اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Go Play یک Boombox بزرگ است که هنوز هم از باتری استفاده می کند، فقط بلوتوث برای استفاده از اسپکر در چند اتاق کافی نیست اما با قیمت مناسبی که دارد باس های عالی را ارائه می دهد.

قابلیت های اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Go Play

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Go Play نسبت به اسپیکرهای قابل حمل بزرگتر است و کاملا متناسب با اندازه و طرح های استفاده شده توسط اکثر اسپیکرهای بلوتوثی است که در طی سال های ۲۰۱۶، ۲۱۰۷ تولید شده اند. گو پلی بیشتر به Boombox سال ۲۰۱۷ شباهت دارد. جلو و عقب دستگاه توسط یک مشبک خمیده پوشیده شده است و رنگ سیاه آن متمایز از لوگوی Harman Kardon است که در قسمت جلو نوشته شده است.

اگر کوله پشتی بزرگی دارید می توانید Harman Go Play خود را در آن بگذارید. دسته بزرگ این اسپیکر آلومنیومی است و در قسمت بالا قرار دارد. در قسمت پایین آن پایه های پلاستیکی قرار گرفته است تا از لغزیدن بیش از حد اسپیکر جلوگیری شود. مطمئنا اسپیکر گو پلی هارمن زیباترین و ظریفترین اسپیکر قابل حمل در اطراف شما نیست.

پایه های پلاستیکی اسپیکر Go Play

Harman Go Play  از قابلیت های زیادی برخوردار نیست. می توانید گوشی خود را با استفاده از پورت USB خود شارژ کنید، یک جک ورودی ۳٫۵ میلیمتری AUX هم به همراه سوکت برق در قسمت پشت دستگاه وجود دارد. این اسپیکر در برابر آب مقاوم نیست اما استفاده از پلاستیک در ساخت آن بدان معناست که می توانید بدون نگرانی اسپیکر را روی چمن مرطوب قرار دهید.

از آنجا که این دستگاه نسبت به اسپیکرهای قابل حمل دیگر انرژی بیشتری استفاده می کند هارمن کاردن پو پلی از یک منبع تغذیه نسبتا بالا استفاده می کند. برای شارژ باتری شما ممکن است تا ۶ ساعت منتظر بمانید. اصلی ترین راهی که هارمن کارن برای رقابت با اسپیکرهای هم قیمت خود ارائه می دهد عمق باس است. در جایی که اکثر اسپیکرهای بلوتوثی نمی توانند عمق باس بالا را ارائه دهند Go Play می تواند زیبا بدرخشد. پاسخ فرکانس این اسپیکر از ۵۰ هرتز شروع می شود و باس قوی را برای مهمانی ها، بازی ها و حتی موسیقی هایی که گوش می دهید فراهم می آورد.

 تنها مسئله ای مهمی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید این است که اگر خانه شما عایق صوتی ضعیفی دارد و یا مستاجر هستید همسایه یا صاحب خانه شما از Harman Kardon Go Play قدردانی نخواهد کرد. Harman Kardon Go Play دارای صدای بسیار گسترده و واضح است. در این دستگاه دو درایور بزرگ و یک جفت رادیاتور منفعل وجود دارد که یکی در مرکز دستگاه و دیگری در پشت دستگاه قرار گرفته است تا از اعوجاج جلوگیری کند.

آیا باید اسپیکر Harman Kardon Go Play را بخرم؟

Harman Kardon Go Play یک اسپیکر بی سیم بسیار خوب است که نسبت به رقبای خود کمه کشیده تر و بزرگتر می باشد. اگر به دنبال یک اسپیکر قابل حمل با باس عمیق هستید تا در مهمانی ها، بازی ها و … خود از آن استفاده کنید هارمن کاردن گو پلی می تواند توجه شما را به خود جلب کند.

برای خرید اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Go Play کلیک کنید.