نقد و بررسی پرینتر چندکاره لیزری کانن Canon i-Sensys MF237w

یکی از محصولات پرطرفدار و تقریبا حرفه‌ای این برند پرینتر Canon i-Sensys MF237w است؛ این محصول یک پرینتر چند کاره با قابلیت چاپ کردن به صورت لیزری در ابعاد A4 و رزولوشن ۶۰۰ * ۶۰۰ می‌باشد که در هر دقیقه می‌تواند ۲۳ برگه را نیز به چاپ برساند. شرکت کانون برای i-Sensys MF237w یک اسکنر تخت نیز تولید کرده است که می‌تواند با رزولوشن ۶۰۰ * ۶۰۰ عکس‌ و اسنادهای شما را با کیفیت معمولی اسکن کند.

طراحی پرینتر Canon i-Sensys MF237w

قطعا شما هم می‌دانید که یک پرینتر مانند یک موبایل، تبلت و… نیست که هر یک الی دو سال تعویض شود، یک دستگاه پرینتر حرفه‌ای باید سال‌های زیادی را در مکان‌های مختلف کار کند و در برابر ضرباتی هم که به آن وارد می‌شود مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. این محصول نیز دقیقا همین نیاز را برای صاحبانش برطرف می‌کند، جنسی که در ساخت پرینتر کانن i-Sensys MF237w به کار برده شده است از پلاستیک بسیار با کیفیت می‌باشد که می‌تواند در برابر صدمات و ضربات نه چندان سخت دوام خوبی را از خود نشان دهد. سینی کاغذ این دستگاه طبق انتظاری که همیشه از یک پرینتر داشته‌ایم در پایین دستگاه قرار داده شده است و در بالای دستگاه نیز یک پنل مدیریتی با صفحه نمایش LCD 5 وجود دارد که از وضوح خوبی بهره برده و لمسی می‌باشد.

بخش پرینتر و اسکن Canon i-Sensys MF237w

ظرفیت سینی این پرینتر ۲۵۰ برگه است و برای محیط‌های اداری و تجاری که ظرفیت کاری آن‌ها متوسط بوده کاملا مناسب می‌باشد؛ متونی که توسط i-Sensys MF237w چاپ می‌شود از مشکی عمیق بهره می‌برند که کیفیت نسبتا مطلوبی را دارند و تقریبا با رقیبان خود هم سطح است. توان کارکرد این دستگاه در ماه، بین ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ برگه بوده که کاملا مناسب یک محیط با حجم کاری متوسط است.

از دیگر ویژگی‌های پرینتر i-Sensys MF237w می‌توان به حالت Saver دستگاه اشاره کرد که برای صرفه جویی در تونر به کار برده می‌شود که متاسفانه با فعال کردن این حالت کمی از کیفیت چاپ کم شده و پیشنهاد می‌شود برای اسناد مهم اداری از آن استفاده نشود. در بخش اسکنر رزولوشن عکس‌ها در حالت اسکن اپتیکال ۶۰۰ * ۶۰۰ و در حالت دیجیتالی ۹۶۰۰ * ۹۶۰۰ بوده و تمامی عکس‌ها را با کیفیت بسیار بالایی اسکن می‌کند، یکی از ویژگی‌های مهم نیز منبع تغذیه خودکار این دستگاه می‌باشد که می‌تواند به صورت خودکار در هر دقیقه ۲۰ سند سیاه و سفید و ۱۵ سند رنگی را اسکن کند و در مقایسه با رقیبان خود سرعت نسبتا خوبی را دارد.

کپی و فکس با Canon i-Sensys MF237w

ویژگی کپی اسناد در پرینتر i-Sensys MF237w از رزولوشن ۶۰۰ * ۶۰۰ و بزرگنمایی ۲۵ تا ۴۵ درصدی بهره برده است و می‌تواند تا ۹۹۹ برگه را به صورت متوالی کپی بگیرد. اولین کپی در این دستگاه حدود ۹ ثانیه طول می‌کشد و اگر کسی قصد داشته باشد که فقط یک عملیات کپی را انجام دهد باید زمان زیادی را منتظر بماند. ویژگی فکس کردن اسناد نیز می‌تواند یکی دیگر از قابلیت‌های خوب دستگاه پرینتر i-Sensys MF237w باشد که می‌توان تنها با سرعت مودم ۳۳ کیلوبایتی از از قابلیت فکس این دستگاه استفاده کرد.

برای خرید پرینتر چندکاره لیزری کانن Canon i-Sensys MF237w کلیک کنید.