نقد و بررسی اسکنر مقرون به صرفه اپسون مدل Perfection V19

پیش به سوی خرید اسکنرهای کوچکی که دیگر لازم نیست برای امکانات اضافه‌ای که در آن‌ها نیاز نداریم پول بیشتری را پرداخت کنیم، شاید خیلی از شما با شرکت اپسون آشنایی داشته باشید و همانطور هم که می‌دانید این شرکت جزو یکی از برندهای بزرگ ساخت دستگاه‌های اسکنر است. این شرکت توانست با ساخت اسکنر Epson Perfection V19 دنیای جدیدی را به اسکنرهای خود اضافه کند (دنیای اسکنرهای کوچیک).

این محصول به غیر از کوچک بودنش جزو یکی از ارزان‌ترین اسکنرهای کمپانی اپسون نیز به حساب می‌آید و به قدری کوچک طراحی شده که ممکن است در زیر کاغذها و عکس‌هایتان گم شود. اگر شما نیازی به اسکن عکس‌های نگاتیو ندارید و تمام نیاز شما در اسکن برخی از عکس‌ها و اسناد خود خلاصه می‌شود، این محصول می‌تواند یک انتخاب فوق العاده برای شمایی باشد که نمی‌خواهید برای ویژگی‌های اضافه دیگر پولی را خرج کنید.

نصب و راه اندازی راحت اسکنر Perfection V19 اپسون

اسکنر Epson Perfection V19 با ابعاد ۳۹ × ۲۴۹ × ۳۶۴ میلی‌متر و وزنی معادل ۱٫۵ کیلوگرم ساخته شده است و به راحتی می‌توانید آن را هرجایی که می‌خواهید ببرید و جا به جا کنید؛ در ضمن به دلیل این که این دستگاه بدون نیاز به پریز برق و فقط با یک پورت USB لپ تاپ یا کامپیوتر روشن می‌شود دیگر نیازی نیست نگرانی را بابت پیدا نکردن پریز برق برای روشن کردن آن داشته باشید؛ این ویژگی به شما کمک می‌کند که به راحتی این اسکنر را در سفرهای کاری خود نیز استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که اسکنر Perfection V19 دارد این است که می‌توانید آن را توسط پایه‌ای که زیر این دستگاه وجود دارد اسکنر را به صورت زاویه دار بر روی میز خود قرار دهید تا فضای کمتری را اشغال کند، البته پیشنهاد می‌شود دستگاه را در همان حالت تخت بر روی میز قرار دهید زیرا اگه در حالت ایستاده و زاویه دار بخواهید تصاویر و اسناد خود را اسکن کنید ممکن است کمی به مشکل بر بخورید.

نحوه اسکن و کیفیت دستگاه

این محصول از کیفیت بالا و از دقت ۴۸۰۰ پیکسلی بهره برده است که همین امر می‌تواند تمامی تصاویری که توسط آن اسکن می‌شود را بر روی کامپیوتر با کیفیت بسیار عالی نمایش دهد تا بتوانید حتی ریزترین جزئیات آن را نیز مشاهده و ویرایش کنید. متاسفانه اسکنر Epson Perfection V19 مانند هر اسکنر ارزان قیمت دیگری نرم افزار اختصاصی ندارد و در نتیجه باید از نرم افزارهای رایگان سازمانی که برای ویرایش و مدیریت اسناد و تصاویر است استفاده کنید.

اسکن کردن توسط این دستگاه به راحتی آب خوردن است فقط کافیست از چهار دکمه‌ای که بر روی این اسکنر وجود دارد استفاده کنید تا عملیات‌های مربوط به اسکن را  برای شما انجام دهد؛ دکمه‌ها روی بدنه جلویی دستگاه قرار گرفته‌اند که به شرح ذیل هستند:

  •  Copy
  •  Scan To PDF Format
  • Epson Scan
  •  Easy photo print

تنها کافیست دکمه مناسب با کار خودتان را انتخاب کنید تا اسکنر دقیقا همان کار را برای شما انجام دهد.

اسکن کردن اسناد

متاسفانه در اسکنر Epson Perfection V19 هیچ سیستم منبع تغذیه اتوماتیکی وجود ندارد و برای همین دلیل نمی‌توانید اسناد اداری و تجاری را به خوبی با آن اسکن کنید، مگر این که اسناد شما تعداد کمی برگه داشته باشد که بتوانید راحت‌تر آن‌ها را در این دستگاه گذاشته و اسکن کنید؛ البته اگر حوصله داشته باشید که برگه‌ها را پشت سر هم در دستگاه قرار داده و شروع به اسکن کنید پس مشکلی برای شما وجود ندارد.

برای خرید اسکنر اپسون مدل Perfection V19 کلیک کنید.