نقد و بررسی اجمالی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

گوشی گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) سامسونگ یکی از جالبترین گوشی های سال ۲۰۱۹ است که از تنوع رنگی متفاوتی برخورددار است. سامسونگ با استفاده از رنگ های منحصر به فرد به خوبی کاربران را به خود جذب می کند. قابل توجه ترین نکته ای که در مورد Galaxy Note 10 این است که از یک صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی استفاده می کند که در مقایسه با گوشی گلکسی نوت ۹ که از اندازه ۶٫۴ اینچ برخوردار است از صفحه نمایش کوچکتری برخوردار است.

این گوشی سامسونگ نسبت به نوت ۹ وزن کمتری داری دارد. به لطف صفحه نمایش Infinity-O گوشی نوت ۱۰ تقریبا بدون حاشیه است، این دستگاه دارای قلم S-Pen است که از ژست های حرکتی استفاده می کند. با این حال برخی از قابلیت ها مانند اسلات کارت حافظه microSD و جک هدفون ۳٫۵ میلیمتری را در این دستگاه پیدا نخواهید کرد.

مشخصات مهم گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ

Galaxy Note 10 چیپست اگزینوس ۹۸۲۵ است و بر اساس لیتوگرافی ۷ نانومتری ساخته شده است، در دل چیپست یک پردازنده ۸ هسته ای قرار گرفته است که چهار هسته آن نوع Cortex-A55، دو هسته از نوع Cortex-A75 و دو هسته دیگر از نوع Mongoose M4 هستند، این هسته ها به ترتیب در فرکانس های ۱٫۹ گیگاهرتزی، ۲٫۴ گیگاهرتزی و ۲٫۷۳ گیگاهرتزی کار می کنند. با استفاده از واحد پردازنده مرکزی Mali-G76 شما می توانید کارهای گرافیکی روزانه خود را به راحتی انجام دهید.

  • گلکسی نوت ۱۰ دارای صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی است.
  • این دستگه دارای سه لنز ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید، لنز ۱۲ مگاپیکسلی زاویه گسترده و لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو می باشد
  • اسنپدراگون ۸۵۵ در گلکسی نوت ۱۰ عملکرد چشمگیری را ارائه می دهد
  • S-Pen می تواند از ژست های حرکتی بدون تماس با صفحه نمایش پشتیبانی کند و به شما کمک می کند تا دستنوشته های خود را به متن تبدیل کنید.
  • جک هدفون ۳٫۵ میلی متری و اسلات کارت حافظه microSD در این دستگاه وجود ندارد اما می توانید از هدفون همراهی که از پورت USB-C پشتیبانی می کند استفاده کنید.
  • گلکسی نوت ۱۰ پلاس دارای صفحه نمایش بزرگتر ۶٫۸ اینچی است که از رم بیشتر و باتری بزرگتر و ۴ دوربین برخوردار است اما قیمت بالاتری دارد.

از مشخصات دیگر این دستگاه می توان به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد، متاسفانه به علت عدم پشتیبانی از اسلات کارت حافظه امکان ارتقای حافظه وجود ندارد. مطمئنا با این میزان رم شما مشکلی در باز کردن برنامه ها و سوئیچ کردن بین آنها نخواهید داشت. باتری مورد استفاده در گوشی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ از نوع لیتیوم یونی است و ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت را ارائه می دهد که نسبت به گلکسی نوت ۹ کاهش چشمگیری داشته است.

بعد از اتمام شارژ می توانید با استفاده از شارژر فابریک واتی می توانید ۵۵ درصد از باتری را در عرض نیم ساعت شارژ کنید. لازم به ذکر است Note 10 سامسونگ از قابلیت شارژ بیسیم سریع ۱۲ واتی و قابلیت شارژ معکوس هم پشتیبانی می کند. مطمئنا نوت ۱۰ سامسونگ دارای قابلیت های فراتر از این نوشته می باشد، و قابلیت هایی مانند طراحی با کیفیت بالا، ظاهر زیبا، قلم S-Pen، صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قدرتمند و رم بالا، سرعت شارژ بالا همراه با  پشتیبانی از قابلیت شارژ بیسیم و معکوس و قیمت مناسب می تواند به راحتی هر کاربری را به خود جذب کند.

برای خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ کلیک کنید.