نقد و بررسی گوشی شیائومی مدل Xiaomi Redmi 7A

به نظر شما یک گوشی مانند Xiaomi Redmi 7A که در حال حاضر دارای قیمتی زیر یک میلیون و پانصد هزار تومان است چقدر می تواند خوب باشد؟ واضح است که در گوشی های ارزان قیمت محدودیت هایی وجود دارد. تولید کننده های گوشی های هوشمند مانند شیائومی برای کاربرانی که قصد ندارند برای خرید گوشی هزینه زیاد صرف کنند محصولات ارزان قیمت را طراحی کرده است. اجازه دهید در ادامه با هم به نقد و بررسی گوشی شیائومی ردمی ۷ آ ( Xiaomi Redmi 7A ) بپردازیم. در این مقاله می خواهیم گوشی redmi 7a بررسی کنیم.

بررسی redmi 7a

Xiaomi Redmi 7A یک گوشی اندرویدی ۵٫۴۵ اینچی تقریبا ارزان است که به جای استفاده از پردازنده های کم مصرف MediaTek که غالبا مورد علاقه کاربران گوشی های ارزان است از پردازنده Snapdragon 439 استفاده می کند، این همان پردازنده ای است که در گوشی نوکیا ۴٫۲ استفاده شده است، علاوه بر این شما می توانید این دستگاه را با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید که این فضا با استفاده از کارت حافظه microSD تا ۲۵۶ گیگابایت قابلیت ارتقاء را دارد. باتری مورد استفاده هم ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

نقاط قوت

  • کیفیت ساخت خوب
  • عملکرد مناسب
  • عملکرد دوربین متناسب با قیمت است

نقاط ضعف

  • مانند گوشی ارزان قیمت Vodafone سریع نیست.

برای بررسی مشخصات و قیمت روز Xiaomi Redmi 7A کلیک کنید

گوشی Vodafone Smart X9 از لحاظ قیمت مشابه با این دستگاه شیائومی می باشد اما نتایج بسیار بهتری را ارائه می دهد. اگر می توانید کمی هزینه بیشتری خرج کنید می توانید گوشی Moto G7 که عملکرد حتی بیشتری را ارائه می دهد را خریداری کنید.

Xiaomi Redmi 7A

بررسی شیائومی ردمی 7a و قابلیت های آن

Xiaomi Redmi 7A گوشی خوش دستی است که دارای طراحی زیبایی است هر چند بعید به نظر می رسد آن را با گوشی هایی مانند آیفون ۱۱ پرو مکس اشتباه بگیرید. مانند هر گوشی دیگری قسمت جلوی دستگاه با استفاده از یک صفحه نمایش ۵٫۴۵ اینچی پنل IPS که دارای حاشیه هایی هم هست پوشانده شده است. دکمه اصلی فیزیکی وجود ندارد و فقط در سمت راست دستگاه می توانید دکمه های پاور و ولوم صدا را پیدا کنید. قسمت پشت دستگاه از پلی کربنات ساخته شده است. گرفتن گوشی با یک دست حس خیلی خوبی را در شما ایجاد می کند، کیفیت ساخت بسیار عالی است. اسمارتفون شیائومی دارای جک هدفون ۳٫۵ میلی متری اسلات کارت حافظه می باشد.

بررسی ردمی 7a از زاویه کناری

صفحه نمایش ۵٫۴۵ اینچی در Redmi 7A جایی است که شیائومی بدون در نظر گرفت کیفیت کلی دستگاه، بر اساس آن هزینه ها را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده است. صفحه نمایش دارای زاویه دید مناسبی است و شدن روشنایی ۴۱۹ نیت را ارائه می دهد. دقت رنگ با توجه به قیمت بسیار خوب است و پوشش رنگ sRGB در آن حدود ۸۷٫۷% است. تنها موردی که باید آن را مورد نقد قرار دارد کنتراست بسیار پایین ۵۲۵:۱ است.

به طور کلی گوشی کلی Redmi 7A از عملکرد خوبی برخوردار است. پردازنده Qualcomm Snapdragon 439 به شما اجازه می دهند تا کارهای روزانه خود را انجام دهید. در آزمایشات صورت گرفته دستگاه شیائومی کمی بعد از Vodafone Smart X9 ظاهر می شود. در پشت گوشی موبایل ردمی ۷ آ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 را پیدا خواهید کرد که قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را فراهم می آورد، دوربین سلفی آن هم ۵ مگاپیکسلی می باشد. شما می توانید با استفاده از این دوربین ها عکس های مناسبی را برای شبکه های اجتماعی خود بدست آورید اما در نور کم تصاویر دارای نویز خواهند بود.