نقد و بررسی رم کامپیوتر کینگستون مدل HyperX Fury DDR4 2400MHz

در این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی رم کامپیوتر کینگستون مدل HyperX Fury DDR4 2400MHz بپردازیم. کینگستون سال هاست که در زمینه فروش رم فعالیت دارد و به یک برند شناخته شده تبدیل شده است. ما قبلا از رم های سری ValueRam استفاده کردیم، محصولات ValueRam قرار نبود رکورد سرعت را بشکنند اما قابل اعتماد بودند و به خوبی کار می کردند. با انتشار پردازنده های Haswell-E و چیست X99 استفاده از حافظه های رم DDR4 ضروری شدند و با استفاده از پردازنده های Skylake اینتل، DDR4 جای خود را در سیستم های کاربران پیدا کرد.

رم کامپیوتر کینگستون مدل HyperX Fury DDR4 2400MHz

رم HyperX Fury دارای سرعت ۲۱۳۳ مگاهرتز، ۲۴۰۰ مگاهرتز و ۲۶۶۶ مگاهرتز است و در ظرفیت های ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به فروش می رسد. این رم تنها ۱٫۲ ولت برق مصرف می کند و با چیپست x99 اینتل سازگار است. کینگستون کار چندانی روی بسته بندی محصول انجام نداده است. کیت حافظه در یک بسته پلاستیکی که قسمت بالای آن شفاف است قرار گرفته است. با باز کردن بسته بندی می توانید ماژول ها را مشاهده کنید که دارای برچسب HyperX هستند و گارانتی محصول هم در بسته بندی گنجانده شده است.

از آنجا که  تمام سیستم هایی که در حال حاضر از DDR4 استفاده می کنند چهار کاناله هستند ۴ ماژول در کیت گنجانده شده است. در حال حاضر تمام کیت های HyperX Fury DDR4 با پخش کننده حرارتی مشکی ارائه می شوند.

مشخصات رم کینگستون HyperX Fury DDR4 2400MHz

CL(IDD)

۱۵ cycles

tRCmin

۴۶٫۷۵ns(min.)

tRFCmin

۲۶۰ns(min.)

tRASmin

۲۹٫۱۲۵ns(min.)

حداکثر توان عملیاتی

TBD W*

UL Rating

۹۴ V – ۰

دمای عملیاتی

۰° C to +85° C

دمای ذخیره سازی

-۵۵° C to +100° C

مهمترین چیزی است که ممکن است برای خوانندگان جالب باشد عملکرد رم است. شما با استفاده از این دستگاه کاملا تحت تاثیر قابلیت Auto OverClock قرار خواهید گرفت. وقتی که رم را به مادربرد گیمینگی مانند Asus Z170 Pro متصل می کنید و در همان ابتدا سرعت ۲۴۰۰ مگاهرتز را خواهید داشت. مطمئنا از عملکرد باور نکردنی رم شوکه خواهید شد. اگر مادربرد شما این امکان را می دهد می توانید سرعت کلاک را در بایوس مدیریت کنید، اما بدون نرم افزار یا هر چیز دیگر. از مزایای مهم این رم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نصب بسیار راحت Plug&Play
  • سازگار با تمامی مادربردها و برندهای معروف
  • دارای قیمت مقرون به صرفه
  • مصرف برق کم ۱٫۲ ولتی
  • دارای عملکرد بدون نقص
  • ارتفاع کم ماژول، مدار چاپی و هیتسینک مشکی
  • قابلیت اورکلاک خودکار بعد از نصب ماژول ها و بدون نیاز به دستکاری بایوس

نتیجه گیری

رم یکی از قطعات مهمی است که در هر کامپیوتر یافت می شود و روی عملکرد سیستم تاثیر زیادی دارد.اگر شما در حال خرید یک مادربرد Z170 هستید که شما اجازه اورکلاک را می دهد پس می توانید حافظه رم HyperX Fury DDR4 2400MHz را خیریداری کنید، یقینا شما هرگز از این رم نامید نخواهید شد. HyperX Fury DDR4 2400MHz بهترین رم سال ۲۰۱۶ است. این رم قطعا یکی از گرینه های مناسب برای کاربران حرفه ای و علاقمندان به بازی های کامپیوتری می باشد، کاربرانی که نگران گرم شدن رم هستند باید توجه داشته باشند که کینگستون این رم را با هیتسینک طراحی کرده است.

برای خرید رم کامپیوتر کینگستون مدل HyperX Fury DDR4 2400MHz کلیک کنید.