نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102a

پرینتر HP LaserJet Pro M102a برای عملکرد با سرعت چاپ حداکثر ۲۲ برگ در دقیقه طراحی شده است و به فناوری HP auto on/auto off تجهیز شده است که به دستگاه این امکان را می دهد تا در حالت بیکاری به مد استندبای برود و در مصرف انرژی صرفه جوی کند. این چاپگر تک رنگ (سیاه و سفید) به لطف تونری که دارای قابلیت چاپ واضح متون و عکس های سیاه و سفید را فراهم می آورد و برای استفاده از آن کافیست کابل پرینتر را به پورت USB متصل کنید.

تونر  HP و پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102a

کارتریج های تونر مشکی با عملکرد بالای اچ پی ( که قابلیت چاپ ۱۶۰۰ صفحه را فراهم می آورند) عملکرد کامل این پرینتر شخصی قدرتمند را فراهم می آورد. اسن تونر براساس JetIntelligence ساخته شده است و به شما کمک می کند تا صفحات باقیمانده را ردیابی کنید و ضمن استفاده از چاپ سیاه و سفید با کیفیت بالا، میزان استفاده از تونر را نظارت کنید.

کیفیت بالا

HP LaserJet Pro M102a با دو رزولوشن چاپ HP FastRes 600dpi و HP FastRes 1200dpi کیفیت استثنایی را فراهم می آورد و با داشتن سینی ورودی ۱۵۰ برگی و پشتیبانی از انواع رسانه های اداری استاندارد، این چاپگر براق، جذاب و کوچک خروجی های با کیفیت مورد نیاز دفاتر کوچک و خانگی را ارائه می دهد. از قابلیت های این چاپگر می توان به قابلیت چاپ ۱۰۰۰۰ صفحه در ماه اشاره کرد.

سریع و کارا

تنها کاری که شما باید برای استفاده از این دستگاه بکنید این است که بسته بندی را باز کنید و پرینتر را وصل کنید. تنظیمات پرینتر سریع و ساده است. بعد از اتمام کارتریج می توانید به سادگی کارتریج قدیمی خود را بیرون بیاورید و زبانه رهاسازی را بکشید تا کارتریج جدید از بسته بندی خود خارج شود و معکوس حالت قبل کارتریج جدید را جایگزین کنید. پنل صفحه نمایش هم قابل استفاده است و به شما این امکان را می دهد تا سطح تونر چاپگر را بررسی کنید تا خرابی های چاپی شما به حداقل برسد.

پشتیبانی از یک دفتر کاری سازگار با محیط زیست

پرینتر HP LaserJet Pro M102a از حالت EconoMode استفاده می کند تا میزان استفاده از تونر را به حداقل برساند و تقریبا به صورت آنی خاموش و روشن می شود که باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود. بیش از ۳۸% ازکارترجی های تونر LaserJet از پلاستیک قابل بازیافت ساخته می شوند و HP باعث می شود که بازیافت کارتریج های اورجینال اچ پی و قطعات نگهدارنده LaserJet ساده شود.

مشخصات پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102a

پرینتر LaserJet Pro M102a فاقد پورت اترنت می باشد و این بدان معناست که شما نمی توانید دستگاه را در شبکه به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، دستگاه از اتصال وایرلس پشتیبانی نمی کند و شما باید برای استفاده از پرینتر از کابل USB استفاده کنید. از مهمترین مشخصات این دیوایس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپگر تک کاره و سیاه و سفید لیزری
  • سایز چاپ A4
  • ظرفیت سینی ورودی ۱۵۰ برگ
  • سرعت چاپ سیاه  و سفید ۲۲ برگ در دقیقه
  • دارای پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی
  • دارای حافظه رم ۱۲۸ مگابایتی
  • توان کار ماهانه ۱۰۰۰۰ برگ
  • پشتیبانی از پورت USB 2.0
  • کارتریج مورد استفاده HP 17A Original Black LaserJet Toner Cartridge CF217A

برای خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102a کلیک کنید.