نقد و بررسی پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل RM-C13

پایه نگهدارنده گوشی موبایل RM-C13 توسط شرکت چینی ریمکس (Remax) ساخته شده است. این شرکت چینی افرادی را که در حین رانندگی با گوشی همراه خود صحبت می کنند را مورد هدف قرار داده است تا از جریمه شدن آنها توسط ماموران راهنمایی رانندگی، رخ دادن تصادفات و خسارات مالی که جان افراد را به خطر می اندازد جلوگیری کند.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل RM-C13 چیست؟

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل RM-C13 به گونه ای طراحی و ساخته شده است که تمام گوشی های هوشمند را به طور ایمنی نگهدارد و دسترسی راحتی داشته باشد. این مدل هولدر برای اتصال به دریچه کولر اتومبیل طراحی شده است. برای استفاده از هولدر شما باید RM-C13 را به دریچه تهویه هوای اتومبیل متصل کنید (بدون نیاز به چسب یا هر مواد دیگر) و گوشی خود را در بین قسمت بازویی که برای گوشی های دارای صفحه نمایش ۳٫۵ اینچ تا ۵٫۵ اینچ است قرار دهید و با خیال راحت رانندگی کنید. همانطور که گفته شد برای نصب به چسب نیاز ندارید چونکه در پایه هولدر از آهنربا استفاده شده است و با کمی اعمال فشار و با کمک نیروی مغناطیسی هولدر به راحتی به دریچه تهویه هوای داخل خودرو متصل می شود.

مراحل نصب RM-C13

 برای اینکه در هنگام نصب و جدا کردن موبایل از هولدر خط و خشی روی دستگاه همراه شما ایجاد نشود ریمکس گیره های محکمی که در دو طرف هولدر وجود دارد را با فوم پوشانده است. خود هولدر از پلاستیک محکم و با کیفیت ساخته شده است. دو بازویی (عرض بازو ۴٫۷ تا ۱۰ سانتیمتر می باشد) که در دو طرف هولدر وجود دارد به صورت کشویی باز و بسته می شوند. با قرار دادن گوشی خود در داخل هولدر گیره ها به طور خودکار قفل می شوند و گوشی شما خیلی راحت نگه داشته می شود و شما می توانید راحت تر از گوشی همراه، GPS، PSP و غیره در ماشین استفاده کنید و دیگر نیازی به نگهداشت گوشی در دست نیست.

استفاده از پلاستیک در ساخت باعث می شود که هولدر وزن سبک و کیفیت مرغوب و عمر طولانی داشته باشد. با پلاستیک با کیفیت بالا هولدر به راحتی شکسته نمی شود و می تواند ظاهر زیبایی را ایجاد کند. ریمکس برای اینکه زاویه دید مناسبی را برای شما ایجاد کند این هولدر را به گونه ای طراحی کرده است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد.

چرا باید پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل RM-C13 را بخریم؟

پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل RM-C13 از پلاستیک دو رنگ (زرد و مشکی) ساخته شده است، بازوهای نگهدارنده با فوم پوشانده شده اند تا از خش خوردن گوشی شما جلوگیری کند. شما می توانید از پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل RM-C13 به عنوان یک هولدر رومیزی یا هولدر خودرو استفاده کنید. استفاده از مواد پلاستیکی با کیفیت بالا به شما کمک می کند که تا مدت زمان طولانی از این دیوایس استفاده کنید. عدم استفاده از چسب و مواد مشابه امکان نصب تمیزی را فراهم می آورد، با قابلیت اتصال به کمک آهنربا برای نصب این نگهدارنده تنها به کمی فشار نیاز است. شرکت Remax در ساخت این محصول تمام نیاز کاربران را در نظر گرفته است.

برای خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل RM-C13 کلیک کنید.