نقد و بررسی حافظه SSD پایونیر مدل APS-SL3

حافظه SSD پایونر مدل APS-SL3 یکی از راه کارهای مناسب و کم هزینه برای ارتقاء سیستم دسکتاپ یا لپ تاپ قدیمی شما می باشد. همانطور که در جدول زیر مشاهده خواهید کرد این هارد در ظرفیت های متنوعی (۲۴۰ گیگابایت تا ۱ ترابایت) ارائه شده است و بسته به اندازه هارد دارای قیمت های متفاوتی می باشد. نقد و بررسی  حافظه SSD پایونیر مدل APS-SL3 در یک بدنه با فرم فکتور ۲٫۵ اینچ قرار گرفته است و از یک کانکتور استاندارد SATA III استفاده می کند و این قابلیت هایی است که باعث می شود این هارد برای سیستم های قدیمی که فاقد پورت M.2 هستند یک آپدیت عالی باشد. این هارد پایونیر از ضخامت ۷ میلیمتری برخوردار است بمابراین در هر لپ تاپ قدیمی یا جدیدی به خوبی جای می گیرد.

حافظه SSD پایونیر مدل APS-SL3  از حافظه فلش ۳D NAND TLC با کیفیت بالا ( سلول های سه سطحی) و کنترلر Phison S11 ساخته شده است که به هارد کمک می کند تا در بالاترین ظرفیت، سرعت نوشتن متوالی ۵۰۰ مگابایت در ثانیه و سرعت خواندن متوالی ۵۵۰ مگابایت در ثانیه را ارائه دهد. عملکرد APS-SL3 بهتر از هارد معمولی شما است.

محصول

ظرفیت

سرعت خواندن متوالی

سرعت نوشتن متوالی

Pioneer APS-SL3 1TB

۱TB

۵۵۰ MB/s

۵۰۰ MB/s

Pioneer APS-SL3 512GB

۵۱۲GB

۵۵۰ MB/s

۴۹۰ MB/s

Pioneer APS-SL3 480GB

۴۸۰GB

۵۲۰ MB/s

۴۵۰ MB/s

Pioneer APS-SL3 256GB

۲۵۶GB

۵۵۰ MB/s

۴۹۰ MB/s

Pioneer APS-SL3 240GB

۲۴۰GB

۵۲۰ MB/s

۴۵۰ MB/s

هارد Pioneer APS-SL3 SSD دارای قابلیت های فوق العاده مانند جمع آوری زباله، S.M.A.R.T خود نظارتی و تصحیح خطای LPDC است. این هارد از طرف تولید کننده خود دارای سه سال گارانتی است و طول عمر ۳۶۰ TBW را پشتیبانی می کند.

چرا باید حافظه SSD پایونیر مدل APS-SL3 را خریداری کنیم؟

همانطور که مستحضر هستید در بازار ذخیره سازی امروز هاردهای SSD (Solid State Disk / درایو حالت جامد) نسبت به هاردهای HDD از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و حافظه SSD پایونیر مدل APS-SL3 نیز از این قائده مستثنی نیست. این هارد دارای سرعت خواندن و نوشتن فوق العاده سریعی است و گزینه مناسبی برای عملکرد روزمره شما می باشد. این دستگاه عملکرد کلی شما را با راه اندازی سریعتر برنامه ها، بوت شدن سریع، پشتیبانی از قابلیت مالتی تسکینگ افزایش می دهد.

فناوری حافظه کش SLC به بهبود سرعت نوشتن کمک می کند و مکانیسم تصحیح خطای LDPC یکپارچگی داده ها را تضمین می کند. از همه مهمتر اینکه این هارد در ظرفیت های متنوعی ارائه می شود. از قابلیت های مهم این دیوایس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حافظه فلش TLC NAND
  •  ضد شوک، ضد لرزش، دارای مصرف برق کم
  • فناوری کش SLC عملکرد خواندن و نوشتن باورنکردنی را ارائه می دهد ( به جدول بالا توجه کنید).
  • هارد SSD سریعتر از هاردهای HDD سنتی فرآیند بوت و بارگذاری برنامه ها را انجام می دهد.
  • فرم فکتور ۲٫۵ اینچ می تواند نیازهای سیستم های دسکتاپ و لپ تاپ را برآورده کند.
  • قابلیت پشتیبانی از تصحیح خطای پیشرفته LDPC

حافظه  APS-SL3 SSD در برابر شوک و لرزش مقاوم است و هنگام استفاده از آن دیگر نگران از دست دادن اطلاعات نخواهید بود، این دستگاه نسبت به هاردهای HDD انرژی کمتری مصرف می کند و در نتیجه می توانید شاهد افزایش عمر باتری لپ تاپ خود و کاهش فیش برق مصرفی منزل یا محل کار خود باشید.