نقد و بررسی کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123

D-Link DWA-123 یک کارت شبکه USB تک باند Wireless N 150 می باشد که از سرعت ۱۵۰ مگابایت در ثانیه پشتیبانی می کند و قادر به پشتیبانی از اکثر سیستم عامل می باشد. این کارت شبکه دی لینک با استاندارد IEEE 802.11n و استانداردهای قبلی ۸۰۲٫۱۱g و ۸۰۲٫۱۱b سازگاری دارد. با اضافه کردن کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123 به سیستم دسکتاپ خود می توانید به صورت وایرلس به شبکه بی سیم خود وصل شوید. بعد از اتصال می توانید یک اتصال اینترنتی پر سرعت را به اشتراک بگذارید و اسناد، موسیق و عکس های خود را با سیستم دیگری که در شبکه است به اشتراک بگذارید.

کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123

این روزها کارت های شبکه USB و بی سیم طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است که یکی از آنها DWA-123 یکی از محصولات دی لینک می باشد که قیمت بسیار مناسبی را ارائه می دهد. این محصول به عنوان یک کارت شبکه USB بسیار خوب کار می کند و در بین بسیاری از آداپتورهای USB از استقبال خوبی برخوردار بوده است. جالب تر از همه این که سیگنال دریافتی می تواند با قدرت کامل باشد.

DWA-123 جزو کارت های شبکه ای است که از آنتن داخلی استفاده می کند، با استفاده از این آنتن داخلی شما می توانید سیگنال وای فای مناسبی را برای سیستم هایی که قادر به اتصال به شبکه وایرلس را ندارند فراهم آورید، برای این کار کافیست کارت شبکه دی لینک را به پورت USB سیستم خود ( از جمله لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت و غیره) وصل کنید و از اینترنت سریعی که دارید لذت ببرید. همانطور که ملاحظه می فرمایید کار با کارت شبکه DWA-123 بسیار راحت است. این دیوایس می تواند حداکثر سرعت ۱۵۰ مگابایت در ثانیه را برای شما به ارمغان بیاورد. محدوده فرکانس پشتیبان شده توسط این دیوایس ۲٫۴ گیگاهرتز تا ۲٫۴۸۳۵ گیگاهرتز می باشد.

ارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123

با استفاده از دکمه WPS شما می توانید شبکه خود را رمزگذاری کنید و با استفاده از استانداردهای امنیتی و رمزگذاری شده بستری امن را برای فعالیت های خود و کاربرانتان فراهم آورید. علاوه بر این استاندارد شما می توانبد از رمزگذاری ۶۴ یا ۱۲۸ بیتی WEP، WPA، WPA2 نیز استفاده کنید. چراغ های LED وضعیتی Link و activity روی این دستگاه می تواند عملکرد و وضعیت دستگاه را به نمایش بگذارد.

  • امکان راه اندازی سریع و آسان و قابلیت اتصال خودکار به شبکه بی سیم با دکمه WPS
  • سازگار با استاندارد IEEE 802.11n و استانداردهای قبلی ۸۰۲٫۱۱g و ۸۰۲٫۱۱b
  • قابلیت کار کردن با تمامی دستگاه تایید شده Wi-Fi
  • سازگاری کامل با تمامی دستگاه ها و اکثر سیستم عامل ها
  • سرعت ۱۵۰ مگابیت در ثانیه
  •  پوشش شبکه بهتر با استفاده از تکنولوژی سری N

علاوه بر قابلیت های فوق العاده بالا باید بدانید که کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123 در اندازه بسیار جمع و جوری تولید شده است و شما می توانید به راحتی آن را به هر جایی که می خواهید حمل کنید. کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123 عملکرد و سرعت بالاتری را نسبت به کارت های شبکه ۸۰۲٫۱۱g ارائه می دهد، پس اگر از کارت های شبکه قدیمی استفاده می کنید، زمان ارتقاء آن فرا رسیده است.

برای خرید کارت شبکه USB و بی‌سیم دی-لینک مدل DWA-123 کلیک کنید.