نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w

LaserJet Pro M102w یک پرینتر لیزری بی سیم کوچک و تک رنگ (سیاه و سفید) است. این پرینتر تنها از قابلیت چاپ موبایل برخوردار است و از هزینه چاپ کمی برخوردار است و در عین حال کیفیت چاپ و عملکرد کلی مطلوبی را از خود به جای می گذارد.

دستگاه LaserJet Pro M102w تنها یک چاپگر لیزری وایرلس یا بی سیم تک کاره است و مانند مدل های بالاتر خود از اسکن، کپی یا فکس پشتیبانی نمی کند. با این حال، این باعث می شود که دستگاه چاپگر به اندازه کافی جمع و جوری داشته باشید و بتوانید آن را روی میز یا قفسه بگذارید. ابعاد این چاپگر ۱۹۰ × ۲۴۷ × ۳۶۴ میلی‌متر و وزن آن ۴٫۶۹ کیلوگرم می باشد، بنابراین جابجایی آن ساده است. با وجود اینکه پرینتر LaserJet Pro M102w صفحه نمایش لمسی ندارد اما مجموعه ای از قابلیت های پایه را در اختیار شما قرار می دهد.

این دیوایس از حداکثر اندازه کاغذ A4 پشتیبانی می کند. HP LaserJet Pro M102w جزو کندترین پرینترها محسوب می شود چون تنها ۱۴ صفحه را در دقیقه می تواند به چاپ برساند. این پرینتر بر خلاف پرینتر لیزری سیاه و سفید Brother MFC-L6700DW برای کارهای چاپی با حجم بالا طراحی نشده است. سازنده این دستگاه پیشنهاد می دهد که برای اینکه عملکرد بهینه ای داشته باشید تنها بین ۱۵۰ تا ۱۵۰۰ صفحه را پرینت بگیرید این در حالی است که پرینتری مانند HP LaserJet MFP-M477fdw می تواند بین ۷۵۰ تا ۴۰۰۰ صفحه را به چاپ برساند.

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w

با خرید پرینتر HP LaserJet Pro M102w می توانید در هزینه خرید خود صرفه جویی کنید چونکه این دستگاه نسبت به سایر پرینترهای لیزری بی سیم ارزانتر است و کمترین هزینه عملیاتی را دارد. علاوه بر این می توانید با استفاده از برنامه های Apple AirPrint, Google Cloud Print و Mopria از گوشی هوشمند یا تبلت خود کارهای چاپی که دارید را به پرینتر ارسال کنید. علاوه بر این برنامه HP ePrint خود شرکت اچ پی را می توانید استفاده کنید. این چاپگر می تواند از طریق وای فای به شبکه خانگی یا اداری شما متصل شود گرچه اتصال از طریق اترنت پشتیبانی نمی شود. از قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به رزولوشن ۶۰۰x600dpi، ۱۲۸ مگابایت حافطه، پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی، توان کار ماهانه ۱۰۰۰۰ برگ، پشتیبانی از کارتریج HP 17A با توان ۱۶۰۰ برگ چاپ، پشتیبانی از رابط USB 2.0 اشاره کرد.

HP به طور جدی از مشتریان خود پشتیبانی می کند و این چاپگر بی سیم را تحت ضمانت ۱ ساله به بازار عرضه می کند. HP LaserJet Pro M102w یک چاپگر بی سیم جمع و جور است که برای کارهای سنگین طراحی نشده است، کیفیت چاگ و سرعت آن نسبتا متوسط است و اگر آن را با محصولات رده بالاتر مقایسه کنید متوجه این موضوع خواهید شد. با این حال افرادی که به دنبال پرینتر ارزان، جمع و جور هستند می توانند به خرید HP LaserJet Pro M102w فکر کنند، مخصوصا اگر هر چند وقت یکبار به پرینت گرفتن نیاز دارند.

  • مزایا – این پرینتر لیزری بی سیم اچ پی هزینه چاپ به ازای هر صفحه پایینی دارد.
  • معایب – سرعت چاپ بالایی ندارد.

برای خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M102w کلیک کنید.