نقد و بررسی ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل XL-750BK

XL-750BK یکی از ماوس های تولید شده توسط شرکت ای فورتک می باشد که در درجه اول برای گیمرهای کامپیوتری، اعم از آماتور و حرفه ای طراحی شده است. علاوه بر گیمرها، طراحان گرافیکی از دقت بالایی که ماوس XL-750BK ارائه می دهد قدردانی می کنند.

ماوس گیمینگ XL-750BK ای فورتک

مشخصات یک ماوس گیمینگ کاملا واضح است : ردیابی سریع و دقت. با فناوری های ارتقاء داده شده ماوس XL-750BK میتواند رزولوشن حداکثر ۳۶۰۰dpi را ارائه دهد و شما می توانید سه برابر سریعتر از ماوس های اپتیکال ۸۰۰dpi حرکت کند. ماوس XL-750BK دارای دکمه ای است که امکان تغییر دقت ماوس را فراهم می آورد. شما می توانید دقت ماوس را روی ۶۰۰، ۸۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰، ۲۰۰۰ یا ۳۶۰۰ dpi تنظیم کنید و نیازی به نصب هیچ درایوری نیست.

ماوس XL-750BK دارای طراحی ارگونومی است و برای استفاده با دست راست مناسب است اما با دست چپ هم می توان با آن کار کرد. XL-750BK دارای ۷ دکمه حساس و یک چرخ است که به عنوان دکمه نیز عمل می کند. علاوه بر جفت دکمه های کلاسیک و چرخ، دکمه های جانبی و یک دکمه ۳XFire تعبیه شده در سمت چپ وجود دارد. فشار دادن دکمه ۳XFire به معنای سه بار فشار دادن دکمه سمت چپ است. شما از این دکمه می توانید برای شلیک سریع و دقیق به دشمن خود و به جای دابل کلیک استفاده کنید.

شما می توانید ۳XFire را از طریق کابل به پورت USB سیستم خود وصل کنید، این ماوس گیمینگ کاملا با سیستم عامل های Microsoft Windows 98, Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Mac OS X, Mac OS 8.6 و غیره سازگاری دارد. کابل این ماوس دارای طول ۱٫۸ متر می باشد و آزادی عمل را برای شما به ارمغان می آورد. اگر قصد خرید ماوس دارید که دقت و عملکرد بالایی را به شما ارائه دهد، این محصول انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

مشخصات ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل XL-750BK

  • رابط USB
  • مجهز به فناوری تشخیص حرکت
  • لیزری
  • رزولوشن ۳۶۰۰ dpi
  • حافظه ۱۶kb
  • اتصال سیمی
  • سازگار با سیستم عامل های Microsoft Windows 98, Windows 98SE, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Mac OS X, Mac OS 8.6 و غیره سازگاری دارد.

نتیجه گیری

ماوس گیمینگ XL-750BK ای فورتک به دلیل دقت بالایی که ارائه می دهد ( حداکثر ۳۶۰۰dpi)، یک انتخاب ایده آل برای گیمرها و طراحان گرافیک می باشد. این ماوس کابلی بوده (طول کابل ۱٫۸ متر) و از فناوری لیزر برای شناسایی حرکات استفاده می کند. از قابلیت های دیگر این ماوس می توان به زمان پاسخ دهی ۳ میلی ثانیه ای، سرعت حرکت ۴۵ اینچ در ثانیه، قابیلت کار با هر دو دست، سازگاری با اکثر سیستم عامل ها، کلیدهای ۷ عددی، وزن ۱۵۰ گرمی و ابعاد ۱۲۴ x 65 x 40 میلی متری آن اشاره کرد. تمام این مشخصات برای گیمرهای حرفه ای تا آماتوری که به دنبال یک ماوس دقیق و سریع برای پاتک زدن به حملات دشمنانشان هستند مناسب است. با ماوس گیمینگ XL-750BK می توانید اسکرول چهار جهته را تجربه کنید.

برای خرید ماوس مخصوص بازی ای فورتک مدل XL-750BK کلیک کنید.