نقد و بررسی مانیتور سامسونگ مدل C24F390 سایز 24 اینچ

در این پست از مجله بروزکالا قصد داریم در مورد یکی از مانیتورهای خمیده سامسونگ صحبت کنیم. C24F390 یک مانیتور خمیده  24 اینچی است که از لحاظ ظاهری تقریبا شبیه به سایر مانیتورهای خمیده سامسونگ است، این مانیتور دارای یک قاب براق و نسبتا نازک است. این زیبایی شناسی عمومی در بین مانیتورهای سامسونگ امری عادی است اما به هیچ وجه بد نیست.

مانیتور 24 اینچ سامسونگ مدل C24F390

در مورد مشخصات این مانیتور خمیده سامسونگ باید بدانید که زاویه دید 178 درجه است و نسبت تصویر 16:9، وضوح تصویر Full HD و نسبت کنتراست 3000:1 است و این مانیتور جزو اولین صفحه نمایش هایی است که از فناوری AMD FreeSynch استفاده می کند. این مانیتور بسیار ساده است و شما به معنای واقعی کلمه یک دکمه پاور با کنترل های موجود در پشت سیستم را در یک ردیف کوچک و منظم در اختیار دارید. در پشت مانیتور شما می توانید 1 پورت HDMI، پورت VGA، جک صدا، پلاگین قفل کنسینگتون، و سوکت برق را پیدا کنید. گرچه هیچ پورت DVI وجود ندارد اما خوشبختانه می توانید از اکثر برنامه های بازی یا سرگرمی ها پشتیبانی کند.

حتی گزینه ای برای نصب مانیتور به دیوار وجود دارد اما شما مجبورید این براکت را به صورت جداگانه خریداری کنید. مانیتور سامسونگ مدل C24F390 دارای بلندگو نیست بنابراین شما می توانید در صورت تمایل جک پشت مانیتور را به یک جفت بلندگو یا یک جفت هدفون وصل کنید. از طرف دیگر شما نمی توانید مانیتور سامسونگ مدل C24F390 را به سمت راست و چپ بچرخانید و این مانیتور تنها به سمت بالا و پاین خم می شود.

مسلما شما از عملکرد مانیتور سامسونگ مدل C24F390 راضی خواهید بود، رنگ ها واضح هستند و رنگ سیاه به صورت عمیق نمایش داده می شود و از همه مهمتر روشنایی صفحه نمایش کاملا قابل ملاحظه است. همانطور که انتظار می رود، مانیتور از زاویه دید بسیار خوبی برخوردار است، شما می توانید در هر نقطه ای که می نشینید تجربه تقریبا یکسانی را بدست بیاورید.

مانیتور سامسونگ مدل C24F390 جزو اولین مانیتورهایی است که از فناوری AMD FreeSync برخوردار است، بنابراین می توان نرخ رفرش صفحه را با فریم ریت شما همگام کند و این باعث کاهش تاخیر و لگ می شود. با اجرای بازی هایی مانند جنگ ستارگان شما هیچ مشکلی را تجربه نخواهید کرد و صادقانه بگوییم که همین کیفیت عالی را برای فیلم ها هم در اختیار خواهید داشت.

نتیجه گیری

مانیتور سامسونگ مدل C24F390 سایز 24 اینچ جزو مانیتورهای خمیده سامسونگ است که قابلیت نمایش 16.7 میلیوم رنگ را دارد، زاویه دید این مانیتور 178 درجه می باشد و نرخ بروزسانی آن 60 هرتز می باشد. C24F390 به حداکثر 25 وات برق نیاز دارد تا عملیات خود را به خوبی انجام دهد. اگر شما یک گیمر هستید که رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل – Full HD و زمان پاسخگویی 4 میلی‌ ثانیه می تواند نیازهای شما را براورده کند پس مانیتور سامسونگ مدل C24F390 گزینه ای ایده آل برای شما خواهد بود در غیر این صورت باید لیست محصولات دیگر شرکت سامسونگ یا دیگر برندها را بررسی بفرمایید.

برای خرید مانیتور سامسونگ مدل C24F390 سایز 24 اینچ کلیک کنید.