نقد و بررسی پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010

شما با استفاده از دستگاه i-SENSYS MF3010 می توانید کارهای چاپ، کپی و اسکن خود را به راحتی و به سرعت انجام دهید و به همین علت است که i-SENSYS MF3010 را به عنوان یک پرینتر لیزری چند کاره معرفی می کنند. i-SENSYS MF3010 به دلیل استفاده ساده و انرژی مصرفی کمی که دارد برای کارهای خانگی و یا دفاتر کوچک بسیار ایده آل است.

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010

طراحی i-SENSYS MF3010 به گونه ای است که آن را به یک پرینتر لیزری چندکاره بسیار هوشمند 3 در 1 تبدیل کرده است. شما می توانید در یک اندازه جمع و جور یک دستگاه چاپگر، اسکنر و یک دستگاه کپی با کیفیت بالا را در اختیار داشته باشید و در هزینه خرید خود صرفه جویی کنید. این دستگاه جمع و جور و زیبا را می توان به راحتی روی میز جا داد و برای کاربران شخصی یا دفاتر کوچکی که به بیش از یک پرینتر نیاز دارند و به دنبال صرفه جویی در وقت هزینه هستند ایده آل است.

به لطف مانیتور ساده و عمودی، شما می توانید از i-SENSYS MF3010 به راحتی استفاده کنید و از طریق آن به تمام قابلیت های مورد نیاز بدون ایستادن پشت دستگاه دسترسی پیدا کنید که همین امر موجب صرفه جویی در وقت و کاهش خستگی شما می شود. با استفاده از i-SENSYS MF3010 می توانید از وضوح و کیفیت کارهای چاپی خود اطمینان حاصل پیدا کنید، فناوری Quick First-Print کانن باعث شده است که شما در عرض 7.8 ثانیه اولین خروجی چاپی خود را دریافت کنید.

 

پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010

این دستگاه سرعت چاپ سیاه و سفید 18 صفحه در دقیقه را به شما ارائه می دهد و از رزولوشن چاپ 600×400 dpi پشتیبانی می کند. MF310 دارای یک حافظه 64 مگابایتی می باشد و توان چاپ 8000 برگ در ماه را دارد. کاتریج پشتیبان شده در این دستگاه 725 است و قابلیت 1600 برگ را در اختیار شما قرار می دهد.

با استفاده از اسکنر با کیفیت رنگی راندمان خود را افزایش دهد. اسکن و کپی اسناد شما با استفاده از این دستگاه ساده تر از همیشه انجام می شود. شما می توانید در عرض 12 ثانیه اولین خروجی کپی را دریافت کنید و همچنین می توانید برای بازیابی سریع اسناد و عکس های خود، مستقیما فایل های اسکن شده را ایمیل کنید و یا به PDF تبدیل کنید. این دستگاه کپی از بزرگنمایی 50 تا 200 درصد پشتیبانی می کند و حداکثر 99 برگ کپی را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر پرینتر، بخش اسکن هم از قابلیت Quick First-Print پشتیبانی می کند.

نتیجه گیری

i-SENSYS MF3010 یک پرینتر لیزری و سیاه و سفید است که قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد، ارزان بودن پرینتر باعث نشده است که شما کیفیت و سرعت را از دست بدهید. وزن پرینتر 8.2 کیلوگرم بوده و کارهای شما را در حداکثر اندازه A4 انجام می دهد. ظرفیت سینی کاغذ 150 برگ است و متاسفانه پرینتر از قابلیت تغذیه خودکار ADF پشتیبانی نمی کند. صفحه نمایش پشتیبان شده در این دستگاه از نوع LCD بوده و 16 کاراکتر را در دو لاین به شما نمایش می دهد. برای استفاده از این پرینتر کانن کافیست کابل USB دستگاه را پورت USB 2.0 سیستم خود وصل کنید.

برای خرید پرینتر چندکاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010 کلیک کنید.