نقد و بررسی مادربرد ایسوس مدل ASUS PRIME Z370-P II

ASUS PRIME Z370-P II یکی از مادبردهای ایسوس در فرم فکتور ATX می باشد که با سوکت LGA-1151 اینتل سازگاری دارد و مجهز به روشنایی LED، حافظه رم DDR4 با سرعت 4000 مگاهرتز، دو M.2، پورت های HDMAI, SATA 6Gb/s و USB 3.1 Gen 1 می باشد. در ادامه بیشتر با این مادربرد آشنا خواهید شد.

مادربردهای سری ASUS Prime Z370 بردی مقاوم را برای سیستم مونتاژ شده شما فراهم می آورد. این مادربرد با جدیدترین پردازنده های اینتل سازگاری دارد بنابراین شما می توانید از فناوری های پیشرو در صنعت مانند تنظیم خودکار سیستم، کنترل خنک کننده، صدای فراگیر و فناوری فن ایسوس بهره مند شوید.

مادربرد Prime Z370-P براساس تعداد فازهای انرژی پاور را تنظیم می کتد و بهره وری و انرزی مورد استفاده را بر اساس پردازنده ایسوس بهینه می کند. کانکتور پاور ProCool در مقایسه با ورودی برق سنتی از مشخصات قوی تری برخوردار است این کانکتور امپدانس را کم می کند و از خرابی های مهم کانکتور جلوگیری می کند.

ASUS OptiMem با مسیریابی حافظه و عبور از لایه PCB بهینه یکپارچگی سیگنال را حفظ می کند و طرح بندی T-Topology با متعادل کردن لول ردیابی بین اسلات های حافظه سیگنال را براساس زمان تنظیم می کند. این پیشرفت ها منجر به اورکلاک و بهبود پایداری می شود  و باعث می شود حافظه DDR4 با سرعت 4000 مگاهرتز کار کند.

 مادربرد ایسوس مدل ASUS PRIME Z370-P II

ماربرد ASUS PRIME Z370-P II با قابلیت 5X Protection III مهندسی شده است و از بهترین قطعات و طراحی مدار عالی و استانداردهای دقیق استفاده می کند تا کیفیت و ماندگاری طولانی مدت مادربرد را تضمین کند. این به معنای محافظت عالی از مادربرد شما می باشد. SafeSlot Core دارای یک طراحی مستحکم است و به مادربرد متصل شده است و نسبت به اسلات های توسعه استاندارد مقاونت 1.6 برابر و مقاومت برشی 1.3 برابر را ارائه می دهد. ASUS LANGuard سخت افزار شبکه ای است که از فناوری اتصال و خازن های سطح بالا و ضد الکتریسیته ساکن برای اطمینان از اتصال و توان عملیاتی بهتر استفاده می کند.

طراحی مدار منحصر به فرد با تنظیم کنندههای ولتاژ داخای، مادربرد شما را در برابر صدمات ناشی از ولتاژهای سطح بالای منبع تغذیه ناپایدار محافظت می کند. فناوری منحصر به فرد DIGI+ VRM به صورت هوشمندانه انرژی مورد نیاز پردازنده را بر اساس تقاضای زمان واقعی ارائه می دهد و از تلف شدن انرژی جلوگیری می کند و پایداری سیستم را بهبود می بخشد. پنل های I/O از جنس استیل ضد زنگ هستند و در مقابل خوردگی مقاومت می کنند و نسبت به پنل های معمولی طول عمر 3 برابری را ارائه می دهند.

نتیجه گیری

مادربرد Prime Z370-P II می تواند حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 را در اختیار شما قرار دهید. برای ذخیره سازی شما 4 پورت SATA III شش گیگابیت در ثانیه و دو سوکت M.2 را در اختیار دارید. در پنل پشتی چهار پورت USB 3.1 Gen 1، دو پورت USB 2.0 وجود دارد و در قسمت وسط مادربرد هم می توانید دو کانکتور USB 3.1 Gen 1 را پیدا کنید. برای داشتن گرافیک عالی این مادربرد از خروجی های HDMI و DVI-D پشتیبانی می کند.

برای خرید مادربرد ایسوس مدل ASUS PRIME Z370-P II کلیک کنید.