نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M402d

پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M402d برای دفاتر و برای کاربرانی که به یک پرینتر سیاه و سفید نیاز دارند طراحی شده است. پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M402d یک راه حل ساده و بسیار کارآمد است. با یک طراحی زیبا و جمع و جور، این پرینتر کاملا فضای کاری مدرن شما را تکمیل می کند. اگر دفتر شما به کار چاپ زیادی دارد باید بدانید که M402d قادر به چاپ 38 صفحه در دقیقه می باشد و می تواند به سرعت مقدار زیادی از کارهای چاپ را به صورت کارآمد انجام دهد.

با مجموع ظرفیت کاغذ 350 برگ، می توان چاپگر را تنظیم کرد تا کارهای بزرگ را به سرعت و به صورت کارآمد انجام دهد. M402d مجموعه ای از قابلیت های صرفه جویی در انرژی مصرفی را ارائه می دهد که کاملا برای دفاتری که اهمیت کاهش مصرف انرژی را درک می کنند ایده آل است. عملکرد چاپ خودکار دو طرفه می تواند میزان مصرف کاغذ دفتر را کاهش دهد. علاوه بر این فناوری Auto-On/Auto-Off می تواند به کاهش مصرف انرژی در طول دوره بیکاری کمک کند.

با داشتن فناوری های محافظتی و امنیتی نوآورانه HP، این چاپگر می تواند تمام اطلاعات و داده های حساس دفتر شما را در هر زمانی محافظت کند. مجموعه HP Web Jetadmin به تیم فناوری اطلاعات امکان کنترل و نظارت بر عملکرد چاپگر را می دهد. از مشخصات پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M402d می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حداکثر 38 صفحه در دقیقه
  • دریافت اولین خروجی با 8.1 ثانیه
  • مجهز به USB
  • رزولوشن 600x600dpi
  • دارای سینی ورودی 250 برگی
  • دارای سینی چند منظوره 100 برگی
  • مجهز به پردازنده 1200 مگاهرتزی
  • دارای رم 128 مگابایتی
  • سازگار با ویندوز و مک
  • دارای صفحه نمایش

یک مزیت غیر قابل انکار پرینتر LaserJet Pro M402d سرعت چاپ فوق العاده بالایی است که توسط دستگاه تولید می شود. با ظرفیت سینی 250 برگی چاپگر می تواند به سرعت گزارش ها و اسناد بالای 100 صفحه را در عرض چند دقیقه چاپ کند. خوشبختانه این چاپگر هرگز کیفیت چاپ را به خطر نمی اندازد. تونر پیشرفته HP می تواند به شما اطمینان دهد که تمام کارهای چاپی شما با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود و دقیق ترین رنگ را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه دارای ابعاد 381 × 357 × 216 میلیمتر و وزن آن 8.5 کیلوگرم است و حداکثر وضوح چاپ 4800×600 dpi را در اختیار شما قرار می دهد. دستگاه از طیف گسترده ای از اندازه های مختلف کاغذ پشتیبانی می کند اما متاسفانه به وای فای نیست. پرینتر لیزری LaserJet Pro M402d به قابلیت چاپ دورو مجهز است و کاربر می‌تواند بدون تنظیمات دستی، دو طرف کاغذ را پرینت بگیرد.

نتیجه گیری

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M402d با دقت و تلاش خود سعی در تکمیل کارهای شرکتی در بالاترین حد ممکن دارد، با قابلیت های چاپ واضح و جذاب و سرعت قابل توجه چاپ این چاپگر گزینه ای ایده ال برای خرید می باشد. M402d می تواند به شما در چاپ اسناد، گزارش ها و متن ها کمک کند.

برای خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M402d کلیک کنید.