نقد و بررسی پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w

HP LaserJet Pro M15w یکی از محصولات شرکت اچ پی است که جزو کوچکترین چاپگرهای لیزری محسوب می شود و در عین حال قیمت بسیار پایینی دارد. این دستگاه مونوکروم تنها قابلیت های چاپ پایه را فراهم می آورد و تنها از یک سینی ورودی در اندازه A4 و اندازه های کوچکتر پشتیبانی می کند. شما قابلیت های فانتزی مانند چاپ دو رو را در این دستگاه پیدا خواهید کرد و اگر به یک اسکنر تخت هم نیاز دارید باید به سمت دستگاه HP LaserJet Pro MFP 28w که دارای ظاهری شبیه به پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M12w است بروید.

آچه که که M15w ارائه می دهد چاپ سریع، قیمت اقتصادی، فناوری لیزر و یک بدنه جمع و جور است که فضای کمی از میز شما را اشغال می کند. این در حالی است که قابلیت های کمی در صفحه نمایش وجود دارد و حتی خود صفحه نمایش LCD نیست. M15w به وای فای مجهز است و توسط یک برنامه هوشمند پشتیبانی می شود که می تواند فرآیند نصب را ساده کند و عملکردهایی مانند اسکن را هم ارائه می دهد.

HP چاپگر LaserJet Pro M15w را برای دفاتر کوچک طراحی کرده است. صفحه نمایش این دیوایس LCD نیست و تنها 3 دکمه دارد. این دستگاه HP به هیچ وجه در حالت آماده به کار سر و صدا ندارد بنابراین در حین کار با دستگاه حواس شما پرت نمی شود، اما در کارهای پرینت واقعی سر و صدا می تواند وجود داشته باشد اما چون سرعت چاپ بالا است شما را برای مدت زمان زیادی آزار نمی دهد.

کاتریج تونر نسبتا بزرگ است و به راحتی در قلب دستگاه جای می گیرد. در صورت نیاز به تعویض تونر برنامه ای که همراه دستگاه عرضه می شود به شما اطلاع خواهد داد که وقت تعویض تونر فرا رسیده است. در پشت دستگاه یک پورت مربعی برای کابل USB تعبیه شده است اما فضایی برای کاتریج های جوهر چندگانه در نظر گرفته نشده است بنابراین می توانید خیلی زود متوجه شوید که HP LaserJet Pro M15w یک چاپگر تک رنگ است و می تواند تنها در یک طرف کاغذ عملیات چاپ را انجام دهید. اگر می خواهید چاپ دو طرفه را تجربه کنید باید خودتان به صورت دستی کاغذ را بچرخانید.

سرعت چاپ 19 برگ در دقیقه می تواند نامید کننده باشد و شما نمی توانید سرعت یا کیفیت چاپ خود را تغییر دهید. وضوح چاپ 600×600 DPI می تواند برای کاربران حرفه ای بسیار کم باشد اما اگر یک کاربرآماتور هستید مطمئنا می تواند نیاز چاپی شما را برآورده کند. متاسفانه در این دستگاه هیچ اسکنری وجود ندارد اما برنامه همراه به شما این امکان را می دهد که از دوربین گوشی هوشمند خود برای اسکن و چاپ اسناد به صورت وایرلس استفاده کنید. برنامه رایگان HP Smart همچنین به شما این امکان را می دهد تا از سرویس های گوگل داکس، دراپ باکس و غیره استفاده کنید. شما می توانید چاپگر HP LaserJet Pro M15w را از طریق وای فای به شبکه خانگی خود وصل کنید. این دستگاه می تواند زمان بیکاری را حس کند و در مصرف برق صرفه جویی کند.

برای خرید پرینتر لیزری اچ پی مدل LaserJet Pro M15w کلیک کنید.