نقد و بررسی قابلیت های مادربرد بایوستار مدل A960Dplus

A960Dplus یکی دیگر از مادربردهای بایوستار است که از سوکت AM3+ و پردازنده های سری Athlon II، سری Phenom II، سری AMD FX پشتیبانی می کند و از فناوری Hyper Transport تا 4.4G، فناوری AMD Cool’n’Quiet، فناوری BIO-Remote 2 و Charger Booster پشتیبانی می کند.

SmartSpeedLAN یک نرم افزار رایگان نرم افزار است که به کاربران کمک می کند تا عملکرد شبکه کامپیوتر شخصی خود را ندیریت و نظارت کنند. با استفاده از رابط گرافیکی کاربر پسند این مادربرد به شما امکان اولویت بندی انواع مختلف ترافیک شبکه (از جمله بازی، پخش رسانه ها، گشت و گذار در اینترنت) را می دهد.

فناوری Charger Booster یکی از کارآمدترین و بهترین راه حل های شارژ دستگاه های اپل مانند آیپد و آیفون است و در اصل این فناوری یک تقویت کننده شارژر است که موجب شارژ سریعتر دستگاه های متصل به مادربرد می شود. شما می توانید دستگاه های اپل خود را 42 درصد سریعتر شارژ کنید.

مادربرد A960Dplus از 2 یا 4 اسلات DIMM حافظه DDR3 پشتیبانی می کند و سرعت انتقال داده های 2000/1800/1600/1333 پشتیبانی می کند. پردازنده از 2 کانال حافظه و پیکربندی مالتی پلیر حافظه پشتیبانی می کند و به شما اجازه انتخاب سرعت کلاک را می دهد. واضح است که این موارد باعث افزایش پهنای باند و تقویت عملکرد کلی سیستم می شود.

مادربرد بایوستار مدل A960Dplus به خازن های مقاومی به نام X.D.C تجهیز شده است که طول عمر 6.25 برابری بیشتر را نسبت به خازن های معمولی ارائه می دهد. این مادربرد بایوستار به برنامه BullGuard Internet Security تجهیز شده است که مجموعه ای از قابلیت های امنیتی را ارائه می دهد که از این بین می توان به آنتی ویروس، تهیه نسخه پشتیبان آنلاین از فایل های مهم، مد PC Tune Up برای سرعت بخشیدن به سیستم، مد Game برای یکپارچه سازی تجربه بازی، کنترل والدین، فایروال، مرور ایمن و غیره اشاره کرد.

مادربرد بایوستار مدل A960Dplus

فناوری BIO-Remote2 محیطی بهتر از سینمای خانگی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربرانی که مالک دستگاه های اندروید یا اپل هستند می توانند به صورت ریموت و از راه دور به سیستم دسترسی داشته باشند و سیستم را کنترل کنند. شما به عنوان یکی از مشتریان بایوستار می توانید از ابزارهای چند رسانه ای MAGIX که برای ارتقاء تجربه موسیقی، فیلم و عکس طراحی شده است استفاده کنید.

از موسیقی و ایجاد وب سایت گرفته تا ویرایش فیلم و مدیریت عکس، این محصول تمام نیازهای چند رسانه ای شما را پوشش می دهد. Simplitec یک راه حل عالی برای اطمینان از ارتباطات سریعتر و قابل اعتماد تر و فاقد شکاف های امنیتی می باشد. Simplitec یک برنامه رایگان است که کامپیوتر شما را اسکن می کند و هر گونه مشکلی را با یک راه حل حرفه ای بر طرف می کند.

BIO-Flasher ابزاری مناسب برای بروزرسانی بایوس است. فقط کافیست این ابزار را قبل از ورود به سیستم عامل راه اندازی کنید. شما می توانید بایوس خود را تنها با چند کلیک بروز کنید. ابزار BIOScreen به کاربران اجازه می دهد تا دسکتاپ خود را با لوگوی بوت سفارشی سازی شده شخصی سازی کنید. BIOScreen یک قابلیت جدید است که به شما اجازه می دهد تا استایل منحصر به فرد خود را برای لوگوی بوت ایجاد و شخصی سازی کنید.

برای خرید مادربرد بایوستار مدل A960Dplus کلیک کنید.