نقد و بررسی گوشی سامسونگ مدل Samsung Galaxy A70

سامسونگ گلکسی A70 یکی از بهترین گوشی های میان رده موجود در بازار است. سیستم بهینه شده و عمر باتری بالا، دو موردی است که کاربران را به سمت خود جذب می کند. سامسونگ با سری Galaxy A به موفقیت زیادی دست پیدا کرده است. این شرکت محصولی خارق العاده را در گلکسی A50 به نمایش گذاشته است، اما با معرفی گلکسی A30 کمی از اعتبار این سری محبوب کاسته شد. سامسونگ با معرفی سامسونگ گلکسی A70 ، مجددا مسیر خود را پیدا کرد و  رقیبان میان رده رو به بالا را به چالش دعوت کرد و با معرفی قطعات عالی، به یکی از بهترین های بازار تبدیل شد.

گوشی Samsung Galaxy A70 (سامسونگ گلکسی آ 70) یکی از گوشی های سری A است که مابین دو مدل گلکسی A60 و A80 سامسونگ واقع شده است. این گوشی ها نه تنها دارای قیمت مقرون به صرفه ای هستند بلکه دارای قابلیت های مرسوم نیز می باشند. گلکسی A70 دارای صفحه نمایش بزرگ AMOLED می باشد و از یک پردازنده بهتر استفاده می کند و دوربین اصلی آن 32 مگاپیکسلی است و می تواند فیلم های با کیفیت 4K را ضبط کند.

باتری گلکسی آ 70 از ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی برخوردار است و قابلیت شارژ سریع 25W را دارد (در حالی که گوشی A50 دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است)، با استفاده از قابلیت فست شارژ می توانید 42 درصد از باتری خود را در عرض 30 دقیقه شارژ کنید. با استفاده از این باتری می توانید بیش از یک روز و نیم به مکالمه بپردازید و حداقل 17 ساعت عمر باتری برای تماشای فیلم های ویدیویی داشته باشید. ما در این مقاله از مجله بروز کالا به بررسی Samsung Galaxy A70 پرداختیم و در ادامه می توانید نظر وب سایت ما درباره این تلفن همراه را مطالعه کنید.

برای بررسی مشخصات و قیمت روز سامسونگ گلکسی آ 70 - دو سیم کارت با 6 گیگابایت حافظه رم - 128 گیگابایت کلیک کنید

مشخصات گوشی گلکسی A70 سامسونگ

  • ابعاد 164.3×76.7×7.9 میلی متر
  • صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080x2400p و تراکم پیکسلی 393 ppi
  • چیپست اسنپدراگون 675، هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 612
  • 6/8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قابل ارتقاء با کارت حافظه microSD
  • سیستم عامل اندروید 9 پای و رابط کاربری Samsung One UI
  • دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی همراه با دوربین 8 مگاپیکسلی فوق العاده گسترده و دوربین 5 مگاپیکسلی تشخیص دهنده عمق
  • دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی
  • باتری 4500 میلی آمپر ساعت با قابلیت فست شارژ 25 واتی

یکی از برجسته ترین ایرادی که به گوشی A70 وارد است این است که گوشی های قدیمی تر Galaxy A در مقابل گرد و غبار و آب مقاوم بودند اما آ 70 هیچکدام از این محافظت ها را ارائه نمی دهد.

مشخصات گوشی گلکسی A70 سامسونگ

مزایای گوشی گلکسی A70 سامسونگ

  • صفحه نمایش فوق العاده بزرگ و روشن AMOLED
  •  اسلات کارت سه گانه، جک هدفون، رایو FM
  • عمر باتری عالی همراه با قابلیت فست شارژ USB-PD
  • عملکرد قابل توجه و بهینه شده
  • تجربه دوربین خوب در شب
  • سلفی های بسیار زیبا
  • رابط کاربری One UI عالی
  • Samsung Pay  با پشتیبانی از MST
  • نمایشگر عالی

معایب

  • مقاوم نبودن در برابر گرد و غبار و آب
  • نداشتن حالت شب برای عکاسی و فیلمبرداری
  • فاقد تثبیت کننده ویدیو می باشد
  • دوربین های متوسط
  • پشت گوشی مستعد خراش است

نقد و بررسی گوشی Galaxy A70 سامسونگ

نقد و بررسی گوشی سامسونگ a70

گلکسی آ 70 یکی از بزرگترین گوشی های گلکسی می باشد که تا کنون دیده اید و در حال حاضر در بازار هم در دسترس کاربران قرار دارد. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با ناچ قطره ای می باشد. این صفحه نمایش دارای حاشیه های نازک می باشد و از پنل Super AMOLED با کیفیت بالا استفاده می کند. این صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی 407 نیت در حالت دستی و 607 نیت در حالت خودکار می باشد در داخل ناچ یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است و یک هدفون که به سختی دیده می شود در بالای آن قرار گرفته است.

سامسونگ با سری A در همه زمینه ها در حال مبارزه با رقبا است. A70 برای کاربرانی طراحی شده است که می خواهند صفحه نمایش بزرگ و عمر باتری فوق العاده ای را دراختیار داشته باشند. سامسونگ خاطرنشان کرد که سری جدید و تازه A و M مخاطبان زیادی را هدف قرار داده است. به ویژه A70 کاملاً مناسب افرادی است که وقت زیادی را برای مرور شبکه های اجتماعی یا تماشای محتوای ویدئویی در تلفن همراه خود می گذرانند. آنچه واقعاً این تلفن همراه را از رقیبان متمایز می کند، درجه بهینه سازی و تجربه روان آن است. پشتیبانی از Samsung Pay نیز یکی از فاکتورهای متمایزکننده است، اگرچه این ویژگی آنگونه که سامسونگ توقع داشت، پیشرفت نکرده است.

هیچ چراغ LED برای اطلاع رسانی در A70 وجود ندارد. به جای شیشه قسمت پشت گوشی از پلاستیک براق ساخته شده است و سامسونگ دوست دارد این طراحی را 3D Glasstic بنامد. فریم بکار رفته هم فلزی نیست و پلاستیکی می باشد. همانطور که از نام محصول پیداست مواد Glasstic را می توان به راحتی با شیشه اشتباه گرفت.

درست مانند گوشی های گلکسی A50 و A80، گوشی A70 در زیر صفحه نمایش خود یک اسکنر اثر انگشت دارد. این سنسور در قسمت پایین قرار دارد و دستیابی به آن راحت است. راه اندازی اسکنر ساده است و دارای دقت خوبی می باشد. در حداکثر 1 ثانیه شما می توانید از طریق اثر انگشت خود قفل گوشی را باز کنید.

قسمت پشت گوشی با توجه به تغییر رنگی که دارد فوق العاده به نظر می رسد. بسته به زاویه دید، شما طیغی از رنگ های بنفش، آبی، سبز و .. را خواهید دید، شما تنها زمانی رنگ سیاه را می توانید مشاهده کنید که زاویه دید تقریبا 180 درجه را داشته باشید. در حالی که بسیاری از تولیدکنندگان در حال استفاده از طیف های رنگی در پشت گوشی خود هستند اما هنوز هم سامسونگ منحصر به فرد احساس می شود.

همانطور که مشاهده می کنید شیشه پشت به سمت لبه ها خمیده شده اند و همین امر باعث می شود که A70 نازکتر و زیباتر به نظر برسد و به علت ابعاد بزرگی که دارد تقریبا غیر ممکن است که بتوان آن را با یک دست گرفت مگر اینکه دستان بزرگی داشته باشید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید سه دوربین در پشت دستگاه قرار گرفته است که حدود 1 میلی متر یا کمتر فرو رفته است. اولین دوربین 5 مگاپیکسلی بوده و برای تشخیص عمق به کار می رود، بعد از ان دوربین اصلی قرار گرفته است که 32 مگاپیکسلی می باشد و آخرین مورد هم 8 مگاپیکسلی و با زاویه دید گسترده می باشد در کمی پایین تر هم می توانید فلش LED را پیدا کنید.

گلکسی A70 تمام بخش های مورد نیاز را در دو طرف خود دارد، یک اسلات سه کارته در سمت چپ، کلیدهای صدا و پاور در سمت راست، جک هدفون و اسپیکر در بخش انتهای گوشی تعبیعه شده است و دارای کیفیت صدای نسبتا متوسطی می باشد و مانند A50 ضعیف نیست. ابعاد این گوشی 164.3×76.7×7.9 است که 6 میلی متر بلندتر و 2 میلی متر گسترده تر از A50 می باشد. A70 دارای وزن 183 گرمی است و حدود 17 گرم از A50 سنگین تر می باشد و این به خاطری صفحه نمایش بزرگتر و ظرفیت باتری بیشتر است بنابراین نباید این مورد را یک نقطه ضعف دانست.

بررسی گوشی گلکسی A70 سامسونگ از نظر طراحی

  • 164.3 x 76.7x 7.9 میلی متر
  • 183 گرم
  • ناچ قطره ای
  • پورت USB-C
  • جک هدفون
  • اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر اپتیکال

اگر کمی سامسونگ گلکسی A50 را بکشید، در نهایت به A70 خواهید رسید. طراحی این تلفن همراه تقریباً مشابه گلکسی A50 و A30 است. دریافتم که سامسونگ در تلاش است تا یک زبان طراحی مشترک را در سراسر مدل های خود به نمایش گذارد، اما تمایز و استفاده از مواد با کیفیت بالا قطعاً در تولید این میان رده برتر به چشم می خورد.

در حال حاضر، گلکسی A70 یک گوشی هوشمند تمام پلاستیکی با قسمت پشتی فوق العاده براق است که با الگویی شبیه رنگین کمان رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کرده است. به نظر می رسد طراحی بسیار خوبی انجام شده است، اما پشت این گوشی یک جاذب خراش است. بعد از فقط یک هفته استفاده، خراش های کوچک را بر روی تلفن مشاهده خواهید کرد. و تلفن همراه احتمالا بعد از مدتی استفاده(بدون قاب محافظ) فرسوده می شود، به همین دلیل سامسونگ یک قاب محافظ TPU را در بسته بندی قرار داده است.

دکمه ها و موقعیت درگاه ها، استاندارد هستند و دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور، هر دو در سمت راست قرار دارند. سامسونگ علی رغم بزرگ بودن گوشی، در زمینه ارگونومی بسیار عالی عمل کرده است. در امتداد لبه پایین پورت USB-C و جک هدفون قرار دارد.

اگرچه A70 شبیه به Galaxy A50 است، اما می بینیم که لبه پایینی در گوشی بزرگتر کاملا باریک است. با وجود صفحه نمایش 6.7 اینچی، حداقل حاشیه، ناچ قطره ای Infinity-U و لبه پایینی کوچک، Galaxy A70  یک بوم عریض و زیبا را برای مشاهده محتوای چندرسانه ای ارائه می دهد.

همانند گلکسی A50، A70 نیز شامل یک اسکنر اثر انگشت اپتیکال در زیر نمایشگر است. باید بگوییم که عملکرد آنچنان عالی نیست. یک ثانیه کامل و بعضی اوقات بیشتر طول می کشد تا حسگر، ورودی را تشخیص دهد. در تشخیص چهره شانس بسیار بهتری خواهید داشت و این روش یک راه حل بسیار سریعتر است که چندان ایمن نیست.

ارتقاء دوم و مفیدتر، پشتیبانی از Samsung Pay است. بدون در نظر گرفتن پرچمداران سامسونگ،A70  اولین تلفن همراهی است که از MST پشتیبانی می کند. بیشتر پایانه های فروش (POS) در ایران از NFC پشتیبانی نمی کنند و این بدان معنی است که این سیستم هنوز کارایی بالایی در برخی از کشورها ندارد.

با وجود ابعاد بزرگتر، گلکسی A70 یک تلفن همراه ارگونومیک است. اگرچه استفاده از یک دست قطعاً سخت خواهد بود، اما نگه داشتن تلفن به طور کلی راحت است و گوشه های گرد آن مطمئناً در نگه داشتن بهتر آن در دست، به شما کمک می کنند. تلفن خیلی سبک نیست و 183 گرم وزن دارد، اما با وجود صفحه نمایش بزرگ و عمر بالای باتری نمی توان انتظار دیگری از آن داشت.

بررسی گوشی گلکسی A70 سامسونگ از نظر طراحی

بررسی گوشی گلکسی A70 سامسونگ از نظر نمایشگر

  • 6.7 اینچ
  • Full HD +
  • نسبت ابعادی 20: 9
  • Super AMOLED

Galaxy A70  مجهز به نمایشگر Super AMOLED سامسونگ است. صفحه نمایش این تلفن همراه، بزرگ، پر تحرک و به اندازه کافی روشن است تا از محتوای چندرسانه ای کمال لذت را ببرید. این قطعا یک تجربه فراگیر از انجام جدیدترین بازی ها و یا تماشای فیلم ها خواهد بود. این تلفن از Widevine L1  پشتیبانی می کند، بنابراین شما می توانید محتوای مورد علاقه خود را با کیفیت بالا استریم کنید.

وضوح تصویر Full HD + شاید برای صفحه نمایش به این بزرگی کمی پایین باشد. اما در امتداد صفحه نمایش 6.7 اینچی، آیکون ها، متن ها و برخی از عناصر با شفافیت خاصی دیده  می شوند. با این حال، من شک دارم که اکثر کاربران به این موضوع اهمیت دهند یا حتی متوجه آن شوند، مگر اینکه تلفن همراه در کنار صفحه ای با وضوح بالاتر قرار بگیرد. باید خاطرنشان کنیم که نمایشگر اغلب گرانترین مولفه هر تلفن همراهی است، بنابراین سامسونگ به جای اینکه از نمایشگر Quad HD + استفاده کند، با به کارگیری نمایشگر Full HD + چند دلاری را پس انداز می کند.

تنظیمات خوبی برای تنظیم صفحه نمایش در دسترس است. می توانید سطح اشباع و تراز سفید و همچنین مقادیر خاصی را در طیف RGB تغییر دهید. بله، تلفن همراه به اندازه کافی روشن است که به راحتی در فضای باز قابل مشاهده باشد.

بررسی گوشی گلکسی A70 سامسونگ از نظر عملکرد

سامسونگ گلکسی آ 70 دارای چیپست اسپندراگون 675 کوالکام می باشد که یک پردازنده هشت هسته ای با عملکرد بالا است.  دو هسته Kryo 460 Gold این چیپست در سرعت 2.0 گیگاهرتز کلاک شده است و 6 هسته Kryo 460 Silver آن در سرعت 1.7 گیگاهرتز کلاک شده اند.

SoC این چیپست را بر اساس فناوری 11 نانومتری تولید کرده است که پیشرفته تر از تراشه های نسل قبل 14 نانومتری سری اسنپدراگون 600 می باشد. اسنپدراگون 675 ممکن است دو هسته با عملکرد بالا داشته باشد اما همین تعداد هسته کافی بود تا از سایر پردازنده ها جلو بزند. امتیار تک هسته ای مانند امتیاز چند هسته ای عالی است و تنها از گوشی Xiaomi Redmi Note 7 Pro عقب مانده است.

  • هشت هسته ای 675  Snapdragon
  • 6  گیگابایت RAM
  • پردازنده گرافیکی 612  Adreno
  • حافظه 128 گیگابایتی
  • اسلات اختصاصی microSD

Galaxy A70  به صف رو به افزایش تلفن های مجهز به Snapdragon 675 پیوسته است. این چیپست تعادل خوبی بین عملکرد و دوام باتری ایجاد می کند و این دقیقاً همان چیزی است که هنگام آزمایش A70 شاهد آن بودیم. اسنپدراگون 675 یک پردازنده هشت هسته ای با شش هسته Cortex A55  است. دو هسته Cortex A76  نیز تمام توان مورد نیاز شما را تأمین می کند. این پردازنده در Redmi Note 7 Pro  و همچنین Vivo V15 Pro یافت می شود.

در حالی که پردازنده در زمینه پردازش بسیار عالی عمل می کند، اما پردازنده گرافیکی 612 Adreno خیلی قدرتمند نیست. و گاهی اوقات مانند 616 Adreno در پلتفرم 710 Snapdragon با مشکل روبرو می شود. به عنوان مثال، عملکرد گیمینگ در پلتفرم دوم کمی روان تر است. این تلفن با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود که از این مقدار 108 گیگابایت از آن در اولین استفاده در دسترس است.

فضای ذخیره سازی را می توان از طریق اسلات کارت microSD  اختصاصی افزایش داد. این تلفن همچنین دارای دو اسلات سیم کارت نانو با پشتیبانی از VoLTE در هر دو است. من تلفن را در شبکه Airtel در دهلی آزمایش کردم و تلفن در زمینه پایداری در شبکه عملکرد بسیار خوبی داشت. در مقایسه با گلکسی A50 ، به نظر می رسید که A70 کمی بهتر است و کیفیت مکالمه در هر دو طرف شفاف تر می باشد.

عملکرد روزانهSamsung Galaxy A70  فوق العاده است. این شرکت در بهینه سازی نرم افزاری کار بسیار خوبی انجام داده است. با همان پردازنده 675 Snapdragon و مقدار معادل RAM ، این گوشی موفق می شود Redmi Note 7 Pro را در زمینه بهینه سازی شکست دهد و این یک حقیقت واقعی است که نشان می دهد نرم افزار بهینه سازی شده به خوبی می تواند معجزه کند. جابجایی ها و انیمیشن ها کاملا روان هستند. من متوجه هیچ تأخیری در رابط کاربری نشدم و عملکرد چند وظیفه ای نیز بسیار خوب بود.

PUBG  در Samsung Galaxy A70 به طور کامل با گرافیک بالا اجرا می شود و علی رغم هشدار در مورد احتمال کاهش نرخ فریم، این تلفن همراه بازی را کاملاً عالی اجرا می کند. در حالی که تلفن در استفاده های طولانی مدت گرم می شود، اما نگه داشتن آن در دست هرگز ناراحت کننده نبود و لازم به ذکر است که صفحه نمایش عریض واقعا به تجربه بازی می افزاید.

  • Galaxy A70 AnTuTu: 167644
  • Galaxy A70 3D Mark: 975

باتری گوشی گلکسی A70 سامسونگ

باتری گوشی گلکسی A70 سامسونگ

یک مزیت ابعاد بزرگتر این تلفن همراه این است که سامسونگ توانسته باتری بسیار بزرگتری را در آن جای دهد. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در Galaxy A70 تضمین می کند که این تلفن همراه به راحتی یک روز کامل و حتی بیش تر از آن را نیز روشن می ماند. به طور متوسط​​، تلفن نزدیک به دو روز کامل دوام می آورد. زمان روشن بودن صفحه نمایش نزدیک به هفت ساعت بود، که برای گوشی با نمایشگری به این اندازه بزرگ، رقم بسیار خوبی می باشد.

A70  اولین گوشی سامسونگ با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. گرچه این میزان، به سرعت برخی از استانداردهای رقابتی مانند VOOC یا Dash نیست، اما می توانید باتری را در کمتر از دو ساعت شارژ کنید. اگر نیاز به خرید باتری گوشی دارید می توانید سری به فروشگاه بروز کالا بزنید.

نرم افزار

  • اندروید 10 (از طریق بروزرسانی)
  • 2.0 One UI (از طریق بروزرسانی)
  • نرم افزارهای پیش فرض محدود

گلکسی A70 با Android Pie و 1.1 One UI روانه بازار شده است. این نرم افزار، دقیقاً مانند نمونه به کار رفته در سایر دستگاه های دارای OneUI مانند Galaxy S10 و A50 و سایرین است. استفاده از این نرم افزار آسان است و تغییر و شخصی سازی رابط کاربری با تنظیمات چندگانه راحت است. این رابط کاربری هم از پیمایش مبتنی بر حرکت جدیدتر و هم از کلیدهای پیمایش قدیمی پشتیبانی می کند. از آوریل 2020 ، گلکسی A70 دریافت به روزرسانی اندروید 10 و سامسونگ 2.0 one را آغاز کرده است.

مانند سایر تلفن های همراه اخیر سامسونگ، این تلفن همراه با انبوهی از برنامه های معروف عرضه نمی شود و در عوض به شما امکان می دهد تا در هنگام راه اندازی اولیه، هرکدام را که دوست دارید، نصب کنید. نرم افزارهای پیش فرض محدودی مانند Netflix ، Amazon و Daily Hunt بر روی تلفن همراه وجود دارد. و بیشتر(اما نه همه) آن ها قابل حذف هستند.

از زمان انتشار اولیه این بررسی، سامسونگ طیف وسیعی از به روزرسانی های نرم افزاری را برای Galaxy A70  منتشر کرده است. این موارد شامل اصلاحات استاندارد پایداری و همچنین ویژگی های جدید دوربین مانند Super Steady stabilization برای فیلم برداری، ویژگی جدید حالت شب و همچنین توانایی تشخیص کدهای QR است. این گوشی پچ امنیتی مارس 2020 را با آخرین به روزرسانی دریافت کرده است.

بررسی گوشی گلکسی A70 سامسونگ از نظر دوربین

بررسی  galaxy a70 از نظر دوربین

  • 32MP سنسور عقب، دیافراگم 1.7/ f
  • دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه
  • سنسور عمق سنج 5 مگاپیکسلی
  • دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی سامسونگ GD1

هنگام خرید یک تلفن هوشمند میان رده ممتاز، قابلیت های تصویربرداری یکی از ملموس ترین و قابل مشاهده ترین پیشرفت ها هستند. همانطور که در بررسی گلکسی A50 سامسونگ و همچنین معرفی مقدماتی A70  اشاره کردیم، دوربین تمایل به نوردهی بیش از حد عکس ها دارد، تا روشن تر به نظر برسند. در نورپردازی مناسب، جزئیات زیادی از دست نمی رود. در کشوری مانند هند، که تابش شدید آفتاب در بیشتر روزهای سال وجود دارد، عکسبرداری در فضای باز می تواند کاملاً مشکل ساز شود.

این ویژگی در نورپردازی داخلی منجر به تخریب بالای کیفیت تصویر می شود. شفافیت خاصی در تصویر وجود دارد و تعادل رنگ سفید کمی گرم است. علاوه بر این، کاهش نویز شدید به این معنی است که جزئیات کوچک مانند خطوط پوست یا بافت اشیاء کاملا از بین می رود. نمونه فوق با استفاده از حالت فوکوس زنده گرفته شده است. در شناسایی مرزهای اشیاء عملکرد خوبی به چشم می خورد، اما مطمئناً عالی نیست.

با عکسبرداری در فضای بسته در نور کم، می توانید افت مشابهی را در کیفیت تصویر مشاهده کنید. در حالی که تصاویر قابل استفاده هستند، اما نرمی و تیرگی فراگیر در تصاویر وجود دارد. ویژگی کاهش نویز، به تصویر حالتی مانند افکت نقاشی آبرنگ می دهد. تصویربرداری با زاویه فوق عریض نیز، نتایج نه چندان جالبی را به همراه دارد.

اگر فردی هستید که به طور مداوم عکس های سلفی و تصاویر خود را در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید، ممکن است دوربین جلو باب میل شما باشد. بسته به تنظیماتی که در برنامه دوربین انتخاب می کنید، خروجی از یک عکس 32 مگاپیکسلی به یک عکس 8 مگاپیکسلی pixel-binned قابل تغییر است. این دوربین به طور پیش فرض تصاویر را با استفاده از pixel-binning( ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل) ثبت می کند.

گلکسی A70 دو دوربین جلو ندارد. دوربین جلو تنها متشکل از یک لنز زاویه باز است و اگر می خواهید که از فاصله کانونی نزدیک تر عکاسی کنید، برنامه دوربین به سادگی این کار را انجام می دهد.

ضبط ویدئو در Samsung Galaxy A70 با رزولوشن 30 فریم در ثانیه تا رزولوشنK 4 قابل افزایش است، اما ویژگی پایداری تصویر در دسترس نیست. دامنه پویا در فیلم ضبط شده بسیار ضعیف است و در نهایت جزئیات زیادی را در موقعیت های تاریک از دست می دهید. برای ایجاد فوکوس با تغییر صحنه به زمان زیادی نیاز است. این دوربین می تواند با وضوح 720P با سرعت 480 فریم در ثانیه فیلم برداری کند که اگر بخواهید چند عکس خلاقانه بگیرید، بسیار عالی است، اگرچه برای کسب نتایج با کیفیت، به نور کافی نیاز خواهید داشت.

جعبه گشایی گوشی Samsung Galaxy A70

جعبه گشایی گوشی Samsung Galaxy A70

  • شارژر سریع 25 واتی
  • کابل USB-C به USB-C
  • ابزار خارج کننده سیم کارت
  • قاب  TPU
  • هدست داخل گوشی

شارژر سریع 25 واتی ارائه شده همراه محصول بسیار جذاب است، زیرا بیشتر شرکت های رقیب تمایل دارند تا محصولات میان رده خود را با آداپتور شارژر دارای وات پایین عرضه کنند. یک قاب کاملاً شفاف در بسته بندی موجود است، اگرچه احتمالاً تمایل دارید که به دنبال قاب بهتری برای گوشی خود باشید. یکی دیگر از موارد جزئی اما جالب توجه، تغییر کابل به USB-C به USB-C است، که با کابل های USB A به C ارائه شده با اکثر تلفن های همراه متفاوت است.

بررسی گوشی گلکسی A70 سامسونگ در یک نگاه

بررسی گوشی گلکسی A70 سامسونگ در یک نگاه

شبکه

فناوری

GSM / HSPA / LTE

باندهای G2

 

GSM 850/900/1800/1900 - سیم کارت 1 و سیم کارت 2 (فقط مدل دو سیم کارته)

عرضه

معرفی

26 مارس 2019

وضعیت

در دسترس. 1 می 2019 عرضه شد

بدنه

ابعاد

164.3 x 76.7 x 7.9 میلی متر

وزن

183 گرم (6.46 اونس)

ساختار

جلو شیشه ای(Gorilla Glass 3)، پشت شیشه ای، قاب پلاستیکی

سیم کارت

سیم کارت تک  (نانو سیم کارت) یا سیم کارت دوگان (نانو سیم کارت، حالت آماده به کار)

نمایشگر

نوع

Super AMOLED

 

اندازه

 

6.7 اینچ ، 108.4 سانتی متر مربع(نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در حدود %86)

رزولوشن

x 1080 2400 پیکسل، نسبت 20:9(تراکم ppi393)

 

محافظ

Corning Gorilla Glass 3

پلتفرم

سیستم عامل

 

Android 9.0 (Pie) ، قابل ارتقا به Android 11 ، 3.1 One UI

چیپست

 

675 Snapdragon 675 Qualcomm SDM (11 نانومتر)

 

پردازنده

 

هشت هسته ای (2x2.0 گیگاهرتز Gold 460 Kryo و 6x1.7 گیگاهرتز Silver 460 Kryo)

پردازنده گرافیکی

612 Adreno

کارت حافظه

شیار کارت

microSDXC (اسلات اختصاصی)

حافظه داخلی

 

128 گیگابایت/ رم 6 گیگابایت، 128 گیگابایت/ رم 8 گیگابایت

2.0 UFS

دوربین اصلی

سه گانه

 

دوربین اصلی 32 مگاپیکسل ، 1.7 / f  ، 26 میلی متر (عریض) ، 2.8 / 1"، 0.8 میکرومتر ، PDAF

8 مگاپیکسل، 2.2/ f ، 12 میلی متر (فوق عریض)، 4.0   /1"، 1.12 میکرومتر

5 مگاپیکسل، 2.2 / f ، (عمق سنج)

 

امکانات

فلاش LED ، HDR ، پانوراما

ویدئو

4K@30fps, 1080p@30/240fps

دوربین سلفی

یک عدد

32 مگاپیکسل، 2.0 / f، 26 میلی متر(عریض) ،  2.8/ 1 اینچ ، 0.8 میکرومتر

امکانات

HDR

ویدئو

1080p @ 30fps

صدا

بلندگو

بله

جک 3.5 میلی متری

بله

ارتباطات

WLAN

Wi-Fi 802.11 a / b / g / n / ac ، دو بانده ، Wi-Fi Direct ، هات اسپات5.0، A2DP ، LE

بلوتوث

5.0 ، A2DP ، LE

GPS

NFC

بله ، A-GPS ، GLONASS ، BDS

بله (بسته به منطقه متفاوت است)

رادیو

رادیو FM

USB

USB Type-C 2.0 ، USB On-The-Go

ویژگی ها

سنسورها

اثر انگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما، ANT +

شناسایی و زبان دستورات طبیعی Bixby

باتری

نوع

لیتیوم پلیمری 4500 میلی آمپر ساعت، قابل جابجایی نیست

شارژر

شارژ سریع 25 وات

مشخصات کلی

رنگ ها

مرجانی، آبی، سیاه، سفید

مدل ها

SM-A705F ، SM-A705FN ، SM-A705GM ، SM-A705MN ، SM-A7050 ، SM-A705W ، SM-A705YN ، SM-A705X ، SM-A705U

قیمت

قیمت در بروز کالا

تست ها

عملکرد

 (v7) 167750 AnTuTu:

 (4.4 v) 6584 GeekBench:

GFXBench: 6.9fps (ES 3.1  روی صفحه)

نمایشگر

نسبت کنتراست: بی نهایت(اسمی)

دوربین

عکس/ فیلم

بلندگو

صدا 68 دسی بل/ نویز 69 دسی بل/ زنگ 81 دسی بل

کیفیت صدا

نویز 93.5 – دسی بل/92.4-دسی بل Crosstalk

عمر باتری

حداکثر مقاومت: 103 ساعت

امیدوارم در این مقاله توانسته باشیم این گوشی را به خوبی مورد بررسی قرار داده و در تصمیم خرید شما قدمی موثر برداشته باشیم. در فروشگاه آنلاین بروز کالا می توانید  جدیدترین انواع گوشی را مورد بررسی قرار داده و از خرید آنلاین خود لذت ببرید.