نقد و بررسی مودم همراه ۴G دی لینک مدل DWR-932 D2

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که دنبال یک مودم همراه ۴G کوچک بدون قابلیت‌های اضافه و هزینه‌های بیشتر هستید؟ ما به شما مودم همراه ۴G دی لینک مدل DWR-932 D2 را پیشنهاد داده و قول می‌دهیم که این شوالیه سیاه تمام آن چه را که از یک مودم کوچک جیبی انتظار دارید را برآورده می کند.

از یک مودم کوچک همراه به جز قابلیت نصب microSD و یک سیمکارت ۴G انتظار دیگری وجود دارد؟ نه، ولی تنها چیزی که ممکن است مهم باشد برند و کیفیت آن است، به نظر شما در کیفیت یک مودم ساخته شده توسط کمپانی D-Link شکی وجود دارد؟ فکر نمی‌کنیم، پس به راحتی و بدون هیچ نگرانی می‌توانید آن را خریده و همیشه همراه خود داشته باشید.

مودم دی لینک DWR-932 D2 به سبکی یک دستمال

آیا همیشه یک دستمال در کیف یا جیب خود دارید؟ اگر این طور است پس به همراه داشتن مودم دی لینک DWR-932 D2 نیز برای شما هیچ مشکلی را به وجود نمیاورد، وزن و سایز بسیار کوچک آن تمام چیزی است که می‌تواند یک مشتری سخت گیر را نسبت به خرید آن ترغیب کند. بدنه مودم در قسمت جلویی آن از پلاستیک براق و در قسمت پشتی نیز از پلاستیک مات بافت دار ساخته شده است که همین امر باعث می‌شود که به راحتی از دستان شما لیز نخورد. در فضای کناری مودم دو کلید قرار داده شده است که یکی از آن‌ها برای خاموش و روشن کردن مودم استفاده می‌شود و دیگری نیز برای فعال کردن WPS بکار می رود، این کلیدها ممکن است شما را به یاد گوشی‌های Iphone SE یا Iphone 5S بیندازد زیرا طرح آن‌ها دایره‌ای شکل و به صورت دوگانه ساخته شده است.

 

اتصالاتی کوچک و کاربردی در DWR-932 D2

درست است که وجود نداشتن پورت LAN در این مودم ممکن است کمی آزاد دهنده باشد ولی هیچ موقع محصولی که توسط D-Link  تولید شده است را دست کم نگیرید، در پایین مودم یک پورت microUSB قرار گرفته است که دو وظیفه را برای شما انجام می‌دهد. وظیفه اول این پورت شارژ کردن مودم بعد از اتصال به USB است و وظیفه دوم نیز اتصال اینترنت مودم به کامپیوتر توسط کابل USB می‌باشد؛ همین عمل می‌تواند کمی از نیاز شما به کابل LAN را در این مودم کاهش دهد.

استفاده راحت مانند آب خوردن

برای استفاده کردن از مودم D-Link DWR-932 D2 تنها کافیست یک سیمکارت را درون آن گذاشته و دکمه پاور آن را فشار دهید، حالا همه چیز آماده هست تا شما از اینترنت ۴G سیمکارت خود استفاده کنید؛ البته اگر شما از دسته افرادی هستید که سرتان برای دستکاری کردن با تنظیمات یک ابزار دیجیتالی درد می‌کند پس بهتر است سری به تنظیمات نرم افزاری مودم نیز بزنید.

 

برای اتصال به پنل مدیریتی این مودم کافیست در مرورگر خود آدرس ۱۹۲٫۱۶۸٫۰٫۱ را وارد کنید و با نام کاربری و رمزعبوری که در پشت بدنه دستگاه نوشته شده است وارد شوید تا وارد نرم افزار مدیریتی شوید. به محض وارد شدن به پنل مدیریتی با منوی دسترسی سریع مواجه می‌شوید که تمام تنظیمات آن به صورت گرافیکی نمایش داده شده است. نکته‌ای که در استفاده از این محصول حائز اهمیت است، سیگنال ۲٫۴ گیگاهرتزی آن می‌باشد؛ چنانچه که یک تلفن بی سیم در منزل دارید حتما از بابت این که مودم کنار آن قرار نگرفته است اطمینان حاصل کنید؛ این امر برای نیفتادن نویز در سیگنال ارتباطی بین مودم، کامپیوتر و موبایل شما مهم است.

برای خرید مودم همراه ۴G دی لینک مدل DWR-932 D2 کلیک کنید.