نقد و بررسی فکس پاناسونیک مدل FP711CX-W

اگر برای ارسال اطلاعات روی کاغذ به دنبال دستگاه فکس هستید می توانید فکس پاناسونیک مدل FP711CX-W را بررسی کنید. Panasonic یکی از برندهای تولید کننده دستگاه Fax است که محصولات با کیفیتی را به بازار ارائه می دهد. امروز قصد دارین در مورد این دستگاه فکس صحبت کنیم. فکس پاناسونیک مدل FP711CX-W یک دستگاه فکس کاربنی است بنابراین اگر طرفدار فناوری لیزری هستید باید گزینه دیگری را برای خرید انتخاب کنید. FP711CX-W برای پاسخگویی به تماس ها گوشی تلفن را در اختیار شما قرار می دهد، سینی کاغذ آن ۵۰ برگی است و تنها تا حداکثر سایز کاغذ A4 را قبول می کند.

فکس پاناسونیک مدل FP711CX-W  دارای قابلیت های متوعی برای کاربردهای اداری است که از این بین می توان به صفحه نمایش دو لاینی، قابلیت ذخیره سازی ۱۱۰ شماره مخاطب، بلندگوی دیجیتالی، طراحی جمع و جور، سرعت مناسب و غیره اشاره کرد. اندازه جمع و جور دستگاه به شما این امکان را می دهد تا فضای کمی از ناحیه کاری خود را اشغال کنید. این دستگاه به شما این اجازه را می دهد تا استاد خود را سریع اسکن کنید و از طریق موردم ۱۴٫۴kbps آن را ارسال کنید.

صفحه نمایش ۲ لاینی که در بالا و وسط دستگاه قرار گرفته است به شما اجازه کنترل عملیات در حال انجام را می دهد. برای جستجو و حرکت مابین منوهای دستگاه می توانید از دکمه ۴ جهته استفاده کنید. در صورتی که کاغذ فکس تمام شده باشد و شما از این موضوع بی اطلاع باشید، دستگاه به شما کمک می کند تا با ذخیره ۲۵ برگه در حافظه فکس های خود را از دست ندهید، بعد از وارد کردن کاغذ می توانید فکس های خود را چاپ کنید. شما تنها با فشار دادن یک دکمه می تواند اسنادی که دارید را اسکن کنید و آنها را چاپ کنید و یا از طریق مودم ارسال کنید.

فکس پاناسونیک مدل FP711CX-W محصول شرکت مالزی است و به عنوان یک دستگاه سه کاره ( تلفن، فکس و دستگاه کپی) از آن استفاده می شود. در قسمت پایه دستگاه می توانید گوشی، کلیدهای شماره گیری، صفحه نمایش دیجیتال، کلیدهای حافظه، کلید تنظیمات، کلید صدا، فکس، کپی، جواب خودکار، قطع عملکرد و بلندگوی خارجی را مشاهده کنید.

از قسمت بالای بدنه می توانید کاغذها را از طریق دو جایپاهی که برای آن در نظر گرفته شده است وارد کنید، یکی از جایگاه ها (پشتی) تا ۵۰ برگ و دیگری ۱۰ برگ (جلو) کاغذ A4 را از شما قبول می کند. سرعت چاپ این دستگاه ۴ برگ در دقیقه است و کارتریج های قابل پشتیبانی KX-FA57E و KX-FA57A می باشد. همانطور که گفتیم دستگاه می تواند ۱۱۰ شماره مخاطب را ذحیره کند که از این تعداد می توان ۱۰ شماره را برای شماره گیری سریع استفاده کرد.

نتیجه گیری

فکس پاناسونیک مدل FP711CX-W یک دستگاه اداری است که از طراحی فشرده ای برخوردار است. افرادی که با کمبود فضا مشکل دارند می توانند فکس پاناسونیک مدل FP711CX-W را برای خرید بررسی کنند. این دیوایس به عنوان یک دستگاه سه کاره عمل می کند و شما می توانید فکس، تلفن و اسکن خود را با آن انجام دهید. صفحه نمایش ۲ خطی آن به کنترل عملیات کمک می کند و مودم ۱۴٫۴ kbps به ترسال کارهای های اسکن شده شما کمک می کند. با استفاده از دکمه ۴ جهته می توانید عملیات خود را انجام دهید و با استفاده از حافظه می توانید ۲۸ برگ را ذخیره کنید.

برای خرید فکس پاناسونیک مدل FP711CX-W کلیک کنید.