نقد و بررسی هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Black WD6003FZBX

WD6003FZBX جزو هارددیسک های اینترنال سری Black وسترن دیجیتال می باشد که از ظرفیت ۶ ترابایت پشتیبانی می کند. این هارد مانند نسل های قبل خود به گونه ای طراحی شده است که در عین ارائه یک قیمت مناسب برای هر ترابایت، برای انجام کارها و ذخیره سازی های سنگین شما بسیار مناسب است. هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Black WD6003FZBX یک راه حل ذخیره سازی ایده آل برای کاربرانی است که بالاترین عملکرد ممکن را از هارددیسک های فعلی در بازار انتظار دارند. هارددیسک اینترنال WD Black همچنین برای افرادی است که به دنبال جایگزینی برای هاردهای ترکیبی گران قیمت تر خود هستند.

وسترن دیجیتال این هارد را به گیمرهایی که مقدار زیادی بازی با حجم بالا دارند پیشنهاد می دهد. بازی های رایانه ای گاهی اوقات ظرفیتشان به ۵۰ گیگابایت هم می رسد بنابراین خرید یک هارد ۶ ترابایتی وسترن دیجیتال بلک می تواند ارزش هزینه کردن را داشته باشد. فناوری StableTrac ردیابی دقیق تر داده ها را ارائه می دهد. این هارد سرعت انتقال ۲۱۸ مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد که نسبت به نسل های قبلی که سرعت ۱۹۴ مگابایت در ثانیه را ارائه می دادند بهبود چشنگیری داشته است.

حداکثر اندازه کشی که این هارد ارائه می دهد ۲۵۶ مگابایت است که دو برابر نسل های قبلی می باشد. اتصال با فناوری WD Dynamic Cache به تقویت الگوریتم های حافظه کش در زمان واقعی کمک می کند که حافظه کش را بین عملیات خواندن و نوشتن تخصیص داده و بهینه می کند. این امر منجر به کاهش قابل توجهی تراکم و افزایش عملکرد کلی می شود. این خصوصیات باعث می شود که هارد کاندید مناسبی برای انتخاب کربران حرفه ای که به عملکرد و ظرفیت بالا نیاز دارند باشد. علاوه بر مدل ۶ ترابایتی شما می توانید هاردهای WD Blacl را در ظرفیت های ۳، ۴ و ۵ ترابایتی خریداری کنید. وسترن دیجیتال تمام این هاردها را ۵ سال گارانتی کرده است.

هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Black WD6003FZBX یک هارد با فرم فکتور ۳٫۵ اینچ است که از رابط SATA 6Gbps استفاده می کند، علاوه بر ۲۵۶ مگابایت حافظه کش، این هارد از کنترلر LSI نیز استفاده می کند. همچنین یک پد فومی در این هارد وجود دارد که به جذب لرزش بیت هارد و برد مدار کمک می کند.

نتیجه گیری

هارددیسک های اینترنال WD Black برای کامپیوترهای دسکتاپ و کاربرانی که عملکرد بالا را نیاز دارند ظراحی شده است، این دسته از هاردهای وسترن دیجیتال در مدل ها و ظرفیت های مختلفی ارائه می شود و شما می توانید بر اساس بودجه ای که می خواهید خرج کنید یکی از این مدل ها را برای خرید انتخاب کنید. هاردهای سری بلک وسترن دیجیتال به شما امکان ذخیره فایل های چند رسانه ای حجیم از جمله عکس ها، فیلم ها و برنامه ها را می دهد. این دستگاه ها از یک پردازنده ۲ هسته ای استفاده می کنند که قدرت پردازش دو برابری را نسبت به هاردهای تک هسته ای ارائه می دهد. این دسته از هاردهای اینترنال بهترین ظرفیت و عملکرد را در اختیار شما قرار می دهند به طوری که شرکت وسترن دیجیتال برای اثبات آن هاردها را به مدت ۵ سال گارانتی کرده است.

برای خرید هارددیسک اینترنال وسترن دیجیتال مدل Black WD6003FZBX کلیک کنید.