نقد و بررسی هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A65

روش های مختلفی برای ذخیره اطلاعات وجود دارد و یکی از آنها هم استفاده از هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A65 است. یکی از مواردی که باعث فروش خوب هارد Armor A65 شده است دوام و محافظت موجود در این هارد می باشد. Armor A65 در مقابل ضربه، آب و گرد و غبار مقاوم است و از نرم افزار رمزگذاری اطلاعات استفاده می کند.

هارد اکسترنال Armor A65 سیلیکون پاور جرو اولین هارد های اسکترنالی است که از استاندارد IP67 پشتیبانی می کند و دارای صلاحیت لازم برای محافظت کامل در برابر نفوذ گرد و غبار می باشد. این هارد تست های سطح نظامی را پشت سر گذاشته و می تواند تا 30 دقیقه در زیر 1 متر آب مقاومت کند.

قسمت بیرونی هارد دارای سطح لاستیکی است که ضد ضربه هم می باشد. این سطح لاستیکی در مقابل ضربه مقاومت می کند. همانطور که گفتیم هارد در برابر آب مقاوم ست و ما با قرار دادن هارد زیر آب توانستیم دوباره با آن کار کنیم. Armor A65 از دو لایه لاستیکی و یک قاب میانی ساخته شده است و این طراحی بدنه را تشکیل می دهد که باعث می شود که هارد در قسمت محفظه یا بدنه بسیار مقاوم و با دوام باشد.

سیستم تعلیق داخلی باعث ثبات و پایداری کلی هارد می شود، در حالی که پوشش لاستیکی بیرونی نه تنها ضد ضربه می باشد بلکه باعث می شود که سطح ضد لغزش و ضد خش هم باشد. Armor A65 با مقاومت پیشرفته سه لایه ای که ارائه می دهد در عین حال در برابر شوک هم مقاوم است.

Armor A65 یک هارد قابل جمل ست که می توانید بسیار قوی ظاهر شود و مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. Armor A65 در ظرفیت های 500 گیگابایتی، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی و همراه با یک کابل USB 3.0 عرضه می شود. از ویژگی های مهم این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای استاندارد سطح نظامی MIL-STD 810G و مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.22 متری
  • جزو اولین هاردهای اکسترنالی که دارای استاندارد IP67 می باشد.
  • دارای سیستم تعلیق داخلی پیشرفته
  • طراحی ظریف کابل
  • پشتیبانی از نرم افزار رایگان SP HDD Lock Utility برای رمزگذاری کامل هارد
  • پشتیبانی از رابط فوق العاده سریع USB 3.0
  • اتصال و استفاده ساده
  • پشتیبانی از نرم افزار رایگان SP Widget برای بکاپ گیری و امنیت

نتیجه گیری

آرمور 65 هارد اکسترنال تولید شده توسط سیلیکون پاور است که در سه ظرفیت 500، 1 ترابایتی و 2 ترابایتی عرضه می شود. این هارد از مقاومت خوبی در مقابل ضربه، شوک، آب و گرد و غبار برخوردار است و به سیستم تعلیق داخلی مجهز است که در صورت وارد شدن شوک فعالیت هارد به صورت موقت متوقف می شود تا خطر بدسکتور شدن هارد بگذرد و دوباره هارد به فعالیت خود ادامه خواهد داد. این هارد دارای پوشش پلاستیکی ضد لغزش و ضد خش می باشد و سرعت نوشتن 100 مگابیت در ثانیه و سرعت خواندن 120 مگابیت در ثانیه را تضمین می کند. با وجود نرم افزارهای رایگانی که عرضه می شود شما می توانید از امنیت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید.

برای خرید هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A65 کلیک کنید.